Isnin, 4 Ogos 2014

George W. Bush Ditahan Kerana Hisap Dadah..!


Bapak iblis ni ditahan kerana berada didalam pemgaruh dadah..! ini namanya bala..! Takde ke pemimpin dunia yang nak bela iblis ni…!

DALLAS, Texas - George W Bush Arrested For Cocaine Possession
One of the most notorious Presidents in history of The United States of America is back in the spotlight, but not because of his politics. George W. Bush was arrested in a Dallas suburb late Tuesday evening after a routine traffic stop uncovered over an ounce of cocaine in his glove compartment.
Dallas police say they pulled over Bush after he made a right turn without signaling. Officers report they were surprised when seeing it was the ex-president, but felt something was off about his behavior. They say Bush seemed under the influence of a narcotic, and the officers on-scene asked to search the car. Curiously, Bush consented, and police found the narcotics.
“We pulled over the truck and were about to write a simple traffic ticket and things escalated fast,” said officer Charles Cane, a veteran officer with the Dallas Police Department. “At first my partner and I were stunned with who was in the truck ,and [Bush] began to crack jokes and asked if we wanted to take a picture with him. I noticed he was sniffling quite a bit and the glaze on his eyes screamed that the was under the influence.”
Cane said that once the officers uncovered the cocaine, Bush tried to bribe them to keep from getting arrested. When that failed, he turned to threats and rambling, reportedly saying that he would ‘get the FBI to kick their a–’ and that ‘Presidents can break any laws they want.’         “I broke so many laws when I was in office, and I didn’t see you coming to try to arrest me then!” Bush shouted at police officers. “I’ve been doing coke for decades! I used to blow lines out of a Skull & Bones in New Haven tittie bars when you were making nice in your diapers, kid. You just want your name in the papers next to mine.”
“It was a tough arrest to make, but I didn’t become a police officer to make easy decisions. He begged me over and over to let it slide, then he offered me money, then he called me an ass—-, but that is the way the law goes. We don’t offer special treatment to anyone in Dallas. I don’t care who you are.”
Representatives for Bush have yet to comment, but bail was set at $5,000 and posted immediately. Bush spent less than 6 hours in a holding cell before being released.
LU FIKIR LA SENDIRI!!!

29 ulasan:

  1. Kdg2 ada juga kebaikan Uncle Sam...
    Undang2 diamalkan.. tanpa mengira darjar dan pangkat...

    BalasPadam
  2. OI anon si 8.27pm, PI MAMPOS lu nak MEMUJA si Uncle Sam, United ZIONIST of America! Si Bush KEPARAT ni yg. menyerang dan membunuh umat Islam dlm GENOSID di Iraq dan Afghanistan - dan bebas selama ni; apahal pula?!

    Makcik Sambal Belacan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. MAKCIK SAMBAL BELACAN YG HARAMJADAH...
      aku x puji uncle sam... jauh sekali aku nak puji zionist laknatullah !!
      tp aku puji undang2 yg sanggup tahan x presiden dia..
      kalau dah buat salah.. salah jugak
      undang2 x kenal sapa.. warna kulit.. agama.. bangsa
      baca elok2 komen aku di atas..
      tulisan biar terang
      x macam tulisan hang makcik sambal belacan babi ooiii
      ada di mana2..
      mcm gay dan lesbian skrg..
      di mana2 ada.. termasuk yg berketayap...

      hang memang barua laknat..
      busuk macam sambal belacan
      atas sikit darjat dari taik...
      elok kena sontot dgn anuar.. baru sesuai


      aku - anon 8.27am

      Padam
    2. setuju... kdg2 negara islam ni hanya pada nama
      cuba tengok Jepun... gagal jln kan tugas PM letak jawatan.. silap2 malu sanggup bunuh diri'

      Padam
    3. OI anon 3.30, lu punya ekoq ni si PENDATANG KAPIRDAJAL PENGGANAS SODOM Red BeanBANGKAIBABI CELAKA aaahh?!

      Jijik mulut lu yg. memang mcm. BANGKAI penuh ulat - lu manyak lahap itu BABI punya KANGKANG aaahhh?! Atau lu mabuk minum itu KENCING BABI aahhh?!

      Dan PI MAMPOS lu punya ekoq kat KANDANGDAPBANGKAIBABI-si RASIS-no-1!

      Padam
    4. dr komen2 yg diberi,aku ingatkan makcik sambal belacan ni seorg komentar yg ideologis dan educated. Rupanya pemikiran tahap najis kering jgk. Mencarut2 tak memenangkan seseorglah makcik.klu tak tahan dikritik, berhenti ajelah dr bermain keyboard.

      Padam
  3. PEMBETULAN:

    OI anon si 8.27pg, PI MAMPOS lu nak MEMUJA si Uncle Sam, United ZIONIST of America! Si Bush KEPARAT ni yg. menyerang dan membunuh umat Islam dlm GENOSID di Iraq dan Afghanistan - dan bebas selama ni; apahal pula?!

    Makcik Sambal Belacan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. KEPALA BUTUH NKO LA MAKCIK SAMBAL BELACAN
      ckp mcm ayam berak kapor...
      kt rumah nko langsung x der barang dr US ker ?
      jgn jadi munafik llaknatullah..
      dasar otak sewel kena sontot dgn anuar..
      inilah hasilnya !!

      nama pun belacan.. cam sial anjing


      aku - anon 8.27am

      Padam
    2. Oi anon mcm si KANGKANGBABI 3.32, , lu punya ekoq ni si-PENDATANG/PENCEROBOH PELAHAP-KANGKANG-BABI KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM aahhh?!

      PI MAMPOS lu punya ekoq kat KANDANG si PENDATANG/PENCEROBOH KAPIRDAJAL PKRSODOM/DAPBANGKAI-si-PORNORASIS-no-1!

      Padam
    3. Pergghhhh..
      Makcik sambal daging babi belacan dah menyalak..
      Perasan hero kerajaan..
      Kena bantai skit.. dah tuduh org mcm2..
      Mcm sial lahanat keturunan anak garam luar nikah...
      Barua yg berada di mn2..

      MULSI MLM NI.. AKU.. MAT UMNO PENDANG.. ISHTIHAR PERANG TERHADAP MAKCIK SAMBAL VABI BELACAN !!!! @ ANAK HARAM KAPIR..

      Padam
  4. Tu polis dlm negeri....

    Di luar negeri mereka bunuh sesuka hati...

    Di iraq saja mereka dah bunuh 500k penduduk islam....

    Tapi mass destruction yg bush tuduh iraq tu...x jumpa pon...

    BalasPadam
  5. Sah ke berita ni atau olok2? Kalau betul padan muka, tua dok kena oakai cocain. Malam2 tak bole tidoq kut asyik dok kena kacau dgn igauan ngeri brmillion mati kerana dia.

    Sumbat lagi dadah jat dia biar mampus terjun bangunan atau gantung diri sendiri semasa tengah gian dgn dadah..

    BalasPadam
  6. Ade Bush kata semua konspirasi? Well, he really need to learn more from our homegrown Nuar Homo

    BalasPadam
  7. makcik sambal belacan memang kurang paham skit bahasa malaysia
    dr penulisan dia pun dah tau.. caca merba
    walaupun org maksudkan benda lain.. ada perkataan "uncle sam" jer. dia akan maki
    tp dlm tulisan dia lg banyak.. perkataan FBI laaa.. zionist la..

    so.. adakah makcik sambal belacan dah dikira penyokong zionist ?
    kah kah kah

    BalasPadam
  8. MAKCIK SAMBAL BELACAN..
    sekadar baling taik...
    pas tu taruk kepala dlm jubor anuar..
    pptttuuuiihhh !!!!
    sial dah hilang..
    buat malu kat pudin kuala nerang jer lah woiiii
    nak jadi ejen zionis pun.. tunjuk berani lah skit

    aku - anon 10.27am

    BalasPadam
  9. Oi anon 3.35 & 6.09, lu ni si-PENDATANG/PENCEROBOH PELAHAP-KANGKANG-BABI KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM si ejen ZIONIS-KEPARAT aahhh?! Berapa manyak JUBOQ BABI lu punya ekoq-ekoq SODOM aaah?!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Butoh puki mak hang la...

      Padam
  10. PEMBETULAN:

    Oi anon 3.35 & 6.09 PTG, lu punya ekoq-ekoq ni si-PENDATANG/PENCEROBOH PELAHAP-KANGKANG-BABI KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM si ejen ZIONIS-KEPARAT aahhh?!

    Aiya....belapa manyak JUBOQ BABI lu punya ekoq-ekoq SODOM aaah?!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aku melayu umno tulen
      Hang tu barua..
      Anjing yahudi d tanah melayu
      Bahasa melayu lintang pukang
      yahudi nyamar melayu..
      klu dah anak luat nikah...
      itulah hasilnya

      Padam
  11. Ejen-ejen ZIONIS dari DAPBANGKAI/PKRSODOM bukan main MENGAMOK lagi - dgn. gelaran United ZIONIST of America, pd. PENAJA nombor 1 mereka! PI MAMPOS!


    Makcik Sambal Belacan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Makcik sambal babi !!!

      Padam
  12. KEPALA BUTUH LAH MELAYU BUAT BERITA PALSU....PAKAILAH KEPALA OTAK SIKIT BUTA APA NAK SEBAR FITNAH KONON KENA TANGKAP?DASAR PENJILAT JUBRU NAJIB NAJIS

    BalasPadam
    Balasan
    1. hang peduli apa? palsu ke tak. DAP hang lagila penyebar berita bohong. mulut DAP bau macam kangkang pekong, tau tak? pi jilat kangkang Guan Eng yang bau pekong.

      Padam
  13. bila agaknya perang saudara di malaysia ni berlaku...aku nak sembelih semua kafir dan munafikin..lepas tu jilat darah mereka...

    BalasPadam
    Balasan
    1. perang saudara mana ada nak berlaku di Malaysia. yang nak berlaku ialah perang antara kaum asal dengan kaum pendatang. ini namanya bukan perang saudara kerana si pendatang ni sama sekali bukan saudara. mereka adalah kaum tak sedar diri datng rumah orang mata terbeliak tengok apa yang patut di kebas.

      Padam
  14. DAP dah buat tawaran menyokong kalau nak 'ANJURKAN' sekali lagi tragedi 13 Mei 1969, pasal generasi skrg banyak yg TAK TAU DAN TAK FAHAM apa bendanya tu ...
    Macam Anon 11:36 ptg atas tu kata, eloklah kali ini kita namakan Tragedi 13 Mei versi 2.0 = "Penduduk Asal vs Pendatang Haramjadah", bukan pasal parti, bukan pasal politik ...

    BalasPadam
    Balasan
    1. eloklah tu melayu bodoh....boleh kita bakar rumah banglo melayu umno di tengah sawah padi...kereta mewah dia orang pun boleh kita bakar...macam kg medan masuk parang pengantin..

      Padam
    2. Sahlah beruk kat atas ni MELAYU GENERASI SLPS13 MEI, buta sejarah tanahair sendiri - itu pun kalau dia Melayu lah, bukan bangsa pendatang haramjadah.
      Otak hanya ingat UMNO saja bersalah, lain dari UMNO semua betul ...

      Padam
    3. aku india geng 36,satu hati,kajang 08.......kau nak gaduh maripandi?

      Padam