Ahad, 31 Ogos 2014

Jurucakap Komunis..!


Dilaporkan betina kat atas ni yang juga Naib Presiden MCA yang telah dibawa masuk melalui pintu belakang sebagai Timbalan Menteri menegaskan agar pihak Polis mengheret pihak yang bertanggungjawab melemparkan molotof cocktail ke kediaman bapak komunis Pulau Pinang malam semalam.

Suka disebutkan kepada betina diatas ni supaya jangan sebok la..! Pihak Polis menjalankan tugas dengan penuh tanggungjawab..! Walaupun ketua komunis PP ni menghina dan mencabar pihak Polis ianya bukan isu..! Pihak Polis akan menjalankan siasatan dan membawa pihak bertanggungjawab ke muka pengadilan..! tutup mulut longkang tu la..!

Tujuan sebenar kenyataan betina ni pun boleh kita duga..! mengalih perhatian..! nak menampakkan bahawa ada tangan hitam yang cuba mendatangkan bahaya kepada bapak komunis..! dalam keadaan bapak komunis mencabar pihak berkausa maka ada 'tangan jahat' yang mengganggu gugat keselamatan bapak komunis dan keluarganya..!

Cuba kita imbau kembali video paria yang membaling kepala lembu ke rumah paria rayes..! tak ke yang membalingnya jugak paria..! macam anjing suruhan sahaja paria tu meletakkan kepala lembu didepan pagar rumah paria bangsat..! Jadi yang membaling molotof tu pun boleh jadi anjing suruhan komunis bagi mensensasikan isu ysng semakin membelit para komunis...!

Kita juga boleh faham kenapa betina ni panas..! betina ni panas kerana sudah ramai komunis yang ditangkap..! termasuk penyelia komunis..! kawan kawan komunisnya sedang kepanasan..! maka tentu nya ada penawaran dan sifat belas yang mesti ditunjukkan oleh betina ni mewakili partinya..! Itu jer..!

Komunis mesti membela komunis..!

Lu Fikir La Sendiri!!!


21 ulasan:

  1. tangkap & penjarakan mcm China tangkap ahli Falungog

    BalasPadam
  2. Aku dah lama perati babi betina ni....yang tahan blogger pro umno gelar dia chomeifan waktu prk kajang.....haha....untung jadi babi di malaysia kalah prk pun dapat lantik JD menteri....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Najib punya pasal

      Padam
    2. memang celaka

      Padam
  3. Our police force are very professional and realistic.
    WAJAR BETINA ni mind her own business.
    Don't try yo be smart....stupid !

    BalasPadam
    Balasan
    1. Day kalah Kat Kajang ...banyak cakap pula ...memang dial pilihan Najib ni.

      Padam
    2. Dah kalah...pilih jadi menteri lagi. Tapi mulut longkang...cina sial talk sedar diri

      Padam
    3. Salah siapa?..ai jir boom ler...1 Malaysia...umno dah kena ovehaul...mcm MAS...juga....ermmm alamat PR14, Eden pangkah yng lain pulak lah...

      Padam
  4. Tanya sama Najib ...APA dia nak jawab

    BalasPadam
  5. DAH LAH BANGSA KOMUNIS SEMUA PUN DAH TOLAK DIA DAN PARTI DIA,DAPAT KERJA CARI MAKAN JADI TIMBALAN MENTERI PUN ATAS EHSAN MELAYU !!LAGI NAK CAKAP BESOR.WO!!I BETINA KOMUNIS!! PI MERAMBUS LA MASUK DAP ,APA LU TUNGGU LAGI DALAM BN?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kebodohan dan kebengongan Najib...pilih babi betina ni jadi timbalan menteri...buat baik lagi la Najib..kepada spesis kominis macam ni...padan muka...memang patut pun Tun M cakap pimpinan Najib lagi teruk dari zaman Tun Bedul.

      Padam
    2. pemimpin celaka yg tak boleh diharap menjaga bangsa

      Padam
  6. Ya ya ya..
    Najib lg bodoh dr dolah..
    dolah x ada sepupu bangang
    Tp dolah ada menantu sial

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalu sial takkan jadi mentori eh? Kah, kah

      Padam
    2. jadi menteri sial ! asyik nak menjaga cina. tuihh !!

      Padam
  7. Semua tu berlakon.nak alihkan perhatian pasal cabar ketua polis.dah biasa taktik DAP dan PKR.mana pergi PPS.tak ronda kawasan tu.rumah KM.lagi satu kenapa tak ada kereta kat tempat letak kereta.kawasan lapang.tak ada satu pun yang rosak.nanti orang akan kesian kat dia (dah ada pun).polis juga yang di persalahkan.dah polis kena maki dlm laman sosial.

    BalasPadam
  8. heran kan ... rumah besar tu tak ada PPS meronda ... tak ada pak guard .. jatuh pun elokx kat tempat lapang ...
    CCTV ada ... tunjuk la ... jgn bagi alasan CCTV rosak pulak
    sama la macam kes Teresa cock dulu ... lastx senyap
    auta betul ....

    BalasPadam
  9. Dah tahu cina tak akan dengar cakap orang melayu, sultan Dan raja melayu, gabenor melayu, ingat siapa cina mahu dengar cakap, itu tokong la....Najib tidak Dan tak akan dengar cakap orang tua. I believe you Tun 100%. Di minta Allah panjangkan umur Tun.

    BalasPadam
  10. Concentrate on the arrests by PDRM. We have to support them morally. Penduduk2 Pulau Pinang yang bencikan LGE & PPS mesti berhimpun dan berarak untuk menyatakan sokongan. We need only the Police Force not Communist Terrorists to look after our safety. Now we show to LGE & Dapig who the rakyat is. This is our right.

    BalasPadam