Khamis, 28 Ogos 2014

Majlis Tapak Kasut..!



Nak tunggu PAS buat lebuh raya macam tu ler jadinya..!!! Asyik pecah tanah..! pecah itu pecah ini sampai sekarang pun tak kemana..!

Tetiba keluar cerita...


Alamak...baru nak masuk tapak pulak..! tapak apa? tapak kasut..! Sedangkan sejak dari 2012 macam macam style mainan yang dipamerkan oleh puak ni..!



Yang jelas dah kena tipu ialah kuda belang PAS..! duit derma mana? masuk kocek siapa?

Lu Fikir La Sendiri!!!

5 ulasan:

  1. Pecah tanah kerr...masok tanah kerrr....nanti Kerajaan yang Keluar Tolak tanah....sesungguhnya TIADA PARTI SEBAIK BN....! harapkan Pas....ceramah siang malam je laaa...volume buka kuat2 kasi satu kampung dengar !! < Fakta

    BalasPadam
  2. Melayu paria adalah orang Kelantan.....

    BalasPadam
  3. kah kah kah kiok28 Ogos 2014 2:12 PTG

    Kesian rakyat Kelantan.. mati2 kena tipu.. hidup2 percaya kat parti hamPAS tu.. kah kah kah! Lagi sekali PRU sure rakyat kelantan ni akan pangkah lagi parti u-turn tu.. kah kah kah.. Melayu Kelantan memang suka hidup susah, tak suka pada kesenangan.. kah kah kah!

    BalasPadam
  4. kenapa ek org kelantan senang kena tipu.... agaknya mereka ini agak kekampongan dan kepuakan yang tebal.

    BalasPadam
  5. spr kena perketatkan peraturan pemilih. pastikan pemilih bemastatutin di kawasan dia mengundi. dengan kata lain, jangan benarkan pengundi luar seperti yang berleluasa sekarang. barulah wakil rakyat yang dipilih benar-benar menunjukkan kemahuan pemilih di kawasan berkenaan.

    yang berlaku sekarang, pengundi luar yang menjadi penentu di kawasan-kawasan tertentu. orang kelantan yang bekerja di luar tetaoi mengekalkan alamat kelantan mengundi di kelantan setiap kali pilihanraya. peratusan mereka mencukupi untuk menjadi penentu kemenangan calon yang bertanding. pengundi luar tidak berasa bertanggung jawab memilih wakil yang mewakili kawasan itu. mereka pun bukan memahami sangat keadaan tempatan kerana berada di luar. habis pilihanraya, mereka kembali ke tempat mereka mencari rezeki. mereka tidak kisah calon yang disokong berkhidmat dengan baik atau tidak. tidak adil untuk pemilih yang memang bermastautin di sana yang menanggung segala kesan sekiranya wakil yang terpilih tidak melaksanakan amanah denga baik.

    mungkin itu salah satu sebab selangor terkena tempias catuan air. orang kelantan ramai di selangor. masa pilihanraya pilih wakil rakyat pas di kelantan. orang kelantan tak dapat bekalan air bersih. nak bagi orang yang memilih tu merasa bagaimana azabnya tak ada air, selangor keputusan bekalan air bersih.

    BalasPadam