Jumaat, 15 Ogos 2014

SKMM, IGP & AG Jangan Jadi Babi..!!!


Biadap & Kurang Ajar..! Jangan lepaskan babi ni..! Hanya babi yang akan merestui kerja babi ni..! Jangan jadi babi..! cari binatang ni segera..! ambil tindakan..!

SKMM, IGP & AG JANGAN JADI BABI..!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

10 ulasan:

  1. Jom kita cr sendiri manusia kurang ajar ini.. !!
    Minta sapa2 yg ada info..
    Salurkan kt sini..
    Plz.. minta semua bookmark artikel ini


    AG ?
    IGP ?
    SKMM ?
    Pakat2 pikir sendirilah...

    BalasPadam
    Balasan
    1. So.. any info...
      Hrp sapa2 dpt bantu
      Nak info...

      Padam
  2. orang hindu memang percaya yang kuil mereka ada dibawah kaabah.. boleh google kat internet. saya juga pernah berbahas dengan orang hindu (bukan orang india) dan mereka sedia maklum dan percaya perkara ini. tidak hairan di india banyak masjid dimusnahkan dengan alasan dibawahnya ada kuil mereka, secara umum asal sahaja ada masjid - mesti dia kata tempat asal adalah kuil mereka..dan seluruh bumi ini adalah kuil mereka. tapi hairan tidak pula dia mengatakan gereja atau apa2 tempat ibadah lain adalah kuil mereka...so, stigma ini telah menular kepada penganut hindu di malaysia akibat ramai 'pure' indian datang kesini atau mereka melancong ke india...

    BalasPadam
  3. BUANG ISA
    BUANG AKTA ASUTAN
    BUANG SEMUAT PREVENTIVE LAWS
    KAN KERAJAAN LIBERAL
    KERAJAN ANG SUKA TENGOK POAK PERANDA
    GOMEN STUPID
    YANG BAIK DI BUANG
    STUPID STUPI LIBERALS IN UMNO
    LIBERAL KONON......ODOH, LIBERAL BODOH

    BalasPadam
  4. Ya Allah,ampunkan kami!......Begini teruk penghinaan terhadap agamaMU....Ya Allah! Tolong kami !

    BalasPadam
  5. Adakah bersalah jika kita belajar buat bom jangka???Nanti ada menteri kata..bersabar jangan emosi....sebelum ada sesiapa yang suruh kami bersabar ...aku maki dulu 'kepala butoh lu'...kalau anak menteri kena rogol dengan penyamun depan mata mereka...apa perasaan???Ini agama kita kena hina....kena lomor dengan najis....kalau tak ambik tindakan ..maksudnya kita tiada iman...

    BalasPadam
  6. Bangun Najib!!! (Mandai2 buang ISA)

    Kalau tidak Keling Pariah Para Pundek dan Cina Kannina ma Chow Chee Bai penumpang Tanah Melayu yg bukan Islam tak akan berhenti kurang ajar!!!

    BalasPadam
  7. apakah kita perlu memilih dan melaksanakan sendiri undang2 belantara bagi mengajar si biadap dan si kurang ajar ini. jika ipg, ag masih selesa tidur lena, nampak gayanya terpaksalah kita ............... demi agama Islam dan bangsa melayu di negara tumpah darah ini.

    BalasPadam
    Balasan
    1. pembetulan:
      apakah kita perlu memilih dan melaksanakan sendiri undang2 belantara bagi mengajar si biadap dan si kurang ajar ini. jika IGP, AG masih selesa tidur lena, nampak gayanya terpaksalah kita ............... demi agama Islam dan bangsa melayu di negara tumpah darah ini.

      Padam
  8. Najib,AG,KPN harus letak jawatan dengan segera. Ini semua berpunca dari kebodohan dan ketamakan kuasa Najib.

    BalasPadam