Ahad, 17 Ogos 2014

HOT ~ Anwar Kini MurSHITdol hamPAS..!


Siapa cakap PAS U-Turn..! PAS tak U-Turn..! apabila PAS mengumumkan keputusan mesyuarat nya tadi pagi ianya jelas membuktikan bahawa PAS taat..! PAS setia..! mana ada U-Turn..! PAS mengekalkan sifat hamba abdinya..!

Yang nak U-Turn Nik Aziz dengan Hadi..! Itu pun cuma cuba cuba nak U-Turn..tapi dah tuhan politik kata STOP..! terkulat kulat la 2 ekor ni...!

Hadi nak mengadap Nik Aziz pagi esok di Kelantan..! nak buat apa? nak keluarkan fatwa? nak sekat kebanjiran kegilaan Anwar didalam hamPAS? dah lambat la beb..! Anwar dah beli semua tu..!!!


Mursyidul Am PAS Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat akan mengadakan pertemuan dengan presiden parti itu, Datuk Seri Abdul Hadi Awang untuk mendapatkan penjelasan berhubung keputusan parti pada Ahad mengenai krisis politik di Selangor.
Bekas Menteri Besar Kelantan itu berkata, beliau akan membuat kenyataan setelah pertemuan berkenaan yang dijangka berlangsung di pejabatnya di Institut Pemikiran Tok Guru di Kota Darulnaim pada Isnin.
"Saya tidak boleh sebut (komen) selagi presiden (PAS) tidak beri penjelasan kepada saya," katanya kepada pemberita ketika ditemui di rumahnya di Kampung Pulau Melaka di sini, Ahad.
Malah kalau mengikut Mad Sapu, lebih baik hamPAS jadi...

Lagi baik..! sebab perjuangan hamPAS hanya untuk Anwar dan keluarganya...! tak gitu..!
Lu Fikir La Sendiri!!!

12 ulasan:

  1. Hahaha..sekali lagi umno dibaling tahi di muka.impian umno nak tgk PR berpecah dah musnah.umno yg dh nak mampos masih buat muka tak malu mahu bersatu dgn PAS..kalu dh Pas dh baling tahi di muka umno beberapa kali, mengapa umno masih berharap?impian Noh Udang nak jd MB tidak kesampaian.Dalan isu ini yg paling bangsat adalah umno kerana umno tidak mampu berbuat apa2 dalam krisis ini.Harap DSN dpt mengekalkan Noh udang dlm pru nnt..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Oi mamat .yang main taik kau , yang baling2 taik pun kau apasal kau nak salahkan UMNO lak..bingai ada otak letak kat lutut..bodoh melantun2..

      Padam
    2. Hancur Malaysia sbab Melayu Pakatan Ranjang Bongok!!

      Padam
    3. Melayu Pakatan Makan Taik!!!

      Padam
  2. Ada jugak lembu2 PAS kt sini....dey Tanpa Nama 17 Ogos 2014 10:20 PTG...yg kena taik kt muka malah dimandikan sekali dgn bekas air cebuk DAP adalah PAS la ngok...apa laa bodoh sgt ko nie....UMNO nie sokong ke tak sokong ke mmg tak dapat apa2 pon...kerusi 12 bijik jer...mmg bersatu ke tak bersatu ke UMNO adalah parti terkuat Islam...tak perlu jilat bontot sapa2 pon...malah nak tolak MCA+MIC+Gerakan pon takde hal...errr...ko nie keluar drp perot lembu ke..? Bodoh sgt mengalahkan lembu lerr....

    BalasPadam
  3. Sekali kalipah guan eng kasi warning tempoh hari, terus telor pas pis pus hilang kah kah kah.. Bodo bertingkat tingkat pemimpinnya kah kah kah manakala pengikutnya pemakan tahi dan peminum air kencing. Kesimpulanya pas hanya parti lembu yang dicucuk hidung

    BalasPadam
  4. UMNO tetap unggul tapi orang macam ko tetap TUNGGUL!!!

    BalasPadam
  5. PAS boleh tukar nama.

    Nama yang paling sesuai ialah "Parti Spender Gergasi berbau Nonok Cek Mah saMalaysia"

    BalasPadam
  6. Umno sebok dgn Gaza n MAS....xde masa nak kepochi hal Parti Retard.
    yang marah ni adalah rakyat...diperbodoh2 kan oleh pemimpin Retard yg bernafsu bila tau Selangor ada 3 billion rizab....moga Sultan tolak Anwar anak beranak ni ambik kesempatan rampas harta Selangor.

    BalasPadam
  7. Macam mana pun diorang nak KAITkan juga dengan UMNO sebabnya MALU sendiri...ha ha ha. Ei MALUnya mana nak taruk muka orang orang Pakatan Haram ni? Kena tipu hidup hidup dengan Anwar Ibrahim. Kesian...sian sian. APA je yang Anwar nak semua dapat, nak tukar YB di Kajang dapat, segalanya. Silap silap nak tukar penjara pun dapat....

    BalasPadam
  8. Dalam drama di Selangor, UMNO tidak mempunyai sebarang peranan. Jangankan sebagai pemain kuasa, sebagai tukang sorak pun, UMNO Selangor tidak layak. Cuma UMNO Selangor perlu banyak-banyak berdoa, janganlah hendaknya Khalid Ibrahim bubar DUN Selangor sebab kalau Khalid bubar DUN, UMNO Selangor bakal berhadapan dengan kesukaran.

    Daripada 12 DUN yang UMNO Selangor pegang sekarang, ramai yang kata, kalau UMNO Selangor berjaya pertahankan 4 DUN sahaja pun, itu sudah cukup bagus dan baik.

    Hakikatnya, UMNO Selangor sudah lama hilang daripada peta politik tempatan!

    BalasPadam
    Balasan
    1. sumber mana ko dapat maklumat ni...kalau betullah ..org bn kena guna parti bebas masuk pilihanraya...kalau dah menang umum sokong bn...apa susah...rakyat selangor tertunggu2 pilihanraya ni..

      Padam