Selasa, 26 Ogos 2014

Lagi Siri Meludah Pimpinan Pemuda ~ Pttuuiihhh..!!!


Cerita ludah sebelum ni boleh dibaca di sini 

Kalau menjadi pemimpin sekadar mahu menjilat dan mengampu... ANJING pun boleh memimpin macam tu..!

Semangat juang apa yang tinggal didalam batang tubuh pimpinan Pemuda UMNO hari ini?

Soalnya kenapa tidak mahu dilatih pelatih politik dikalangan UMNO sehingga mereka amat berkebolehan? 

Kenapa mengenepikan ahli sendiri yang mengangkat perjuangan suci Agama, Bangsa dan Negara?  kenapa perlu memberikan ruang kepada musuh?

Apa lagi yang boleh diharap? liberal kepala butoh..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

14 ulasan:

  1. memang la salah.. ambiklah..
    kalau berul boleh tulis pun.. ambiklah
    beruk bukan pilih parti mana pun

    tp dr segi moral..
    wajarkah bekersa dgn beruk dlm soal parti
    jgn lah jd bodoh sgt...

    ini pun beruk rembau tu mintak org muda bawah 40 jd ahli kabinet
    nak kuatkan pengaruh pun berpada2lah...
    nak tarik kuasa pun dgn jd mcm binatang
    dah x rasa malu
    cukplah dgn sorang tua yg dok gila juboq kt permatang pauh tu
    dah nak mampus, tp kote x kira sapa

    so.. apa besa KP umno dgn si tua bangka kaki juboq tu ?
    sama jaaaaaaaaaaaaaa....

    BalasPadam
  2. kalau dah tak ada idea tolong jangan buat benda mengarut la plzzzzz mcm nak bg muntah orang je

    BalasPadam
  3. Ingat dap je Ada tokong.....umno pun sama!!!!
    Kalo macam ni punya Cara mmg umno akan pertahankan kuasa sampai kiamat LA jawabnya.....

    BalasPadam
  4. Dah makin mengarut betul la pemuda umno skrg nie.. klu mcm ni la gaya nya.. maka akhirnya mungkin akan timbul satu pkara iaitu "kerja dgn kerajaan.. mkn duit gaji kerajaan.. tp sokong pembangkang secara terang-terangan dan mungkin hari2 jg turut mengutuk blk kerajaan secara tbuka"..
    Makin lama rakyat yg menyokong kerajaan akan rasa tidak puas hati, terasa dipinggirkan, bosan, meluat dan memaki hamun blk kerajaan..
    Tp kerajaan pasti akan pertahankan polisi kerajaan itu sendiri..
    Akhirnya.. ntah la malas nk ulas pnjg2 lg..
    Setakat renungan, mungkin skrg ini pun tlh blaku di mana dr mahathir mberi teguran ke atas kerajaan dan tdpat beberapa org yg mbidas blk kritikan dr mahathir... bkn menyelesaikan mslh malah menyusutkan lg keadaan..
    Fikir-fikirkan..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kebanyakan member aku yang sokong pembangkang semua dapat kerja dengan kerajaan....aku yang terhegeh dengan kerajaan ni LA setiap hari tepuk telor je...memang le rezeki masing2 Dan negara demokrasi tapi agak2....kalo pembangkang dpt Putrajaya Dan mereka TDK akan buat sistem gila mcmni....Dan yang pasti kakitangan kerajaan kebanyakannya berasal Dari kelantan haramjadah....

      Padam
    2. Hang bodoh
      Dok kwn dgn bewak pembangkang jugak..
      Cuba p jd anjing KJ
      mau dpt Jusa C !!
      mcm Ezam tuuuuu

      Padam
  5. Persoalannya YB Khairi dan macai-macai YB sekelian, bolehke mangkuk hayung yg mewakili pembangkang tu bersifat PROFESIONAL?????? Tolonglah jangan terlalu berfikir kebaratan dan LIBERAL sangat ni. You are dealing with orang timur MELAYU. Baca lah sikit sejarah kesultanan Melayu sampai lah ke le ni. Dalam masyarakat Melayu teramat banyaklah spesis-spesis siKitul. ita tak boleh nak pancung semua spesis ni tapi kita hendak lah berwaspada. Saya ada satu soalan untuk YB-YB Liberal sekelian - ko orang nak bawak masuk tak 'King Cobra' aka as ular Tedung kat dalam rumah ko orang sekelian?????

    BalasPadam
  6. KJ sesat lagi menyesatkan. Agaknya pemuda umno ni nak dilatih untuk jadi pembangkang lepas PRU14 nanti kot..

    BalasPadam
  7. Letih sikap haramjadah ni ada dlm UMNO
    ikut ketua gila babi
    Barua sungguh

    Klu mcm mi.. apa beza UMNO dgn PAS.. atsu dgn PKR.. sama jer..

    Sedih sgt2.. jena cepat terajang ketua mcm anjing Rembau tu..

    BalasPadam
  8. Baik KJ kata harimau tak makan daging...

    BalasPadam
  9. Adakah pengundi di rembau terdiri daripada babi atau Batu?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Babi jer kt Rembau tu

      Padam
  10. tanya la KJ lepas ni tak salah la semua jadi ahli pembangkang sebab dapat gak masuk gomen...huhuhu dia tak tau ke sekarg ramai staf gomen penyokong pembangkang..lepas tu hasut staf baru...lama2 semua sokong pembangkang....KJ..what a stupid monkey la u ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. Babi jer.. not a monkey

      Padam