Ahad, 31 Ogos 2014

Anak Komunis Sudah...Bapak Komunis Bila Lagi..!


Setakat pagi tadi anak anak komunis sudah diambil keterangan..! kini tinggal bapak komunis..! tak kira bapak komunis ni seorang Ketua Menteri namun slah tetap salah..! tangkap tetap tangkap..!

Kepada anak anak komunis...bapak komunis atau pimpinan DAPig tak kan boleh menyelamatkan kamu semua..!!!

Tahniah PDRM..!

250 Anggota PPS Ditahan Polis

Kira-kira 250 anggota PPS dibawa ke Balai Polis Lebuh Pantai selepas menyertai perarakan Sambutan Hari Kebangsaan Peringkat Negeri di Padang Kota, George Town pada Ahad. - foto LIM BENG TAT/The Star
GEORGE TOWN: Kira-kira 250 anggota Peronda Sukarelawan Pulau Pinang (PPS) dibawa ke Balai Polis Lebuh Pantai selepas mengambil bahagian dalam perarakan Merdeka peringkat negeri di sini.

Difahamkan kumpulan tersebut akan dihantar ke Ibu Pejabat Polis Kontinjen Pulau Pinang untuk dirakamkan kenyataan.

Kumpulan tersebut berarak melepasi tetamu VIP semasa sambutan di Esplanade kira-kira pukul 10.10 pagi Ahad.

Sebaik saja mereka tiba di Dewan Undangan Negeri (DUN) di Lebuh Light, kira-kira 50 anggota polis mengiringi mereka ke balai polis berdekatan.
Kelihatan beberapa anggota polis sedang mengawasi Balai Polis Lebuh Pantai dan beberapa buah trak polis turut diletakkan di luar perkarangan balai polis tersebut.
Beberapa wakil rakyat juga dilihat berada di sana.

LU Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. Bapak kominis Lim Kit Sialan Kanninna bu chow chee bai dah nak mampos bersama Bekas ketua negara di negara jiran yang jalan dan duduk pon terketar2 tapi liat nak mampos sbb jasadnya di duduki saka!!

    BalasPadam
  2. Kalau P Pinang bolih buat ,negeri lain pon bolih buat juga , kalau tak dibendung ,nanti ada negeri yang menubohkan askar dia sendiri dan police sendiri.

    BalasPadam