Isnin, 18 Ogos 2014

HOT ~ Anwar Mengatur Serangan Keatas Tuanku Sultan..!


PAS sudah dikelengkangkan...! PAS hanya anjing..! paling kuat menyalak nyalak..! sekali diberikan tulang..senyap...sepi seribu bahasa..! Itu cara Anwar melayan PAS..!

Kini peluru dan senjata dihalakan ke Istana..! ke Tuanku Sultan..! Anwar dan sekutu jahatnya sedang bersiap sedia untuk melancarkan serangan biadap dan kurang ajar ke atas Institusi Raja sesuai dengan nasihat tuhan politiknya DAPig yang memang mahu menghapuskan Raja Raja Melayu..!

Pakatan Rakyat akhirnya memutuskan untuk mencalonkan Presiden PKR Datuk Seri Wan Azizah Ismail sahaja sebagai calon menteri besar Selangor bagi menggantikan Tan Sri Khalid Ibrahim.

Perkara itu baru diputuskan dalam mesyuarat majlis presiden PKR, DAP dan PAS di sebuah hotel di Subang Jaya, Selangor sebentar tadi.

"Majlis Pimpinan (Pakatan) juga mengambil maklum dan menghargai pencalonan Wan Azizah dan Azmin Ali untuk jawatan senteri besar.

"Bagaimanapun Azmin menegaskan bahawa beliau kekal menyokong keputusan PKR untuk menamakan Wan Azizah sebagai calon menteri besar baru Selangor," kata Ketua Umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim dalam sidang media sebentar tadi.

Mesyuarat PKR sebelum itu telah memutuskan untuk tetap menyokong Wan Azizah seperti yang diputuskan parti 21 Julai lalu.

Bagi Anwar Tuanku perlu tunduk dengan desakan..! Tuanku Sultan perlu menerima isterinya untuk dijadikan Menteri Besar Selangor Darul Ehsan..! Jika tidak..! Tuanku juga perlu di serang..! Tak gitu???

Lu FIkir La Sendiri!!!

7 ulasan:

  1. PAS BAKAL DI TALKIN OLEH DAPIGS .
    "Kesiaan nik Ajis dan hj Hadii ... dipinggirkan .... BALA dari Allah telah kembali kep-ada Mereka yang menolak perpaduan umat Islam ... Syaitaan DAPigs bergembira apabila anwarinas bersama mereka memusnahkan Islam... Tunggulah percambahan pusat maksiat Tajaan Kerajaan Muafakatan Rakyat yang di Imami oleh PAS al dajjal .... "

    R.I.P PAS

    BalasPadam
    Balasan
    1. DAP tidak akan mentalkinkan PAS,kerana PAS adalah alatnya utk menghancurkan Melayu dan sistem beraja.Ingakan kembali pendedahan EnGhazali,bekas orang kuat DAP Pulau Pinang.Selangkah demi selangkah kelihatan pendedahan beliau akan berlaku.

      Padam
  2. satu cara saja - mana mana rakyat Selangor yang sayangkan negerinya tulus ikhlas, turunlah buat tindakan HALAU ANUAR dari bumi Selangor. Bukan hanya takat bercakap angkat sepanduk, tapi tangkap nuar sekali dgn bininya-hantar balik dibumi Permatang Pauh. Serahkan pada rakyat pengundi Permatang Pauh, biar mereka lunyaikan di sana.

    BalasPadam
    Balasan
    1. DYMM Sultan Selangor kena berhati-hati dan bertindak bijak ,sekarang hanya baginda yg mempunyai kata pemutus dan mampu berbuat sesuatu .jika terlepas,PR mungkin akan betindak lebih jauh pada masa hadapan dengan meminda Perlembagaan Negeri di mana mereka mempunyai 2/3 mejoriti.Rakyat Selangor juga kena bangkit membantu Sultan mereka.Kedegilan PR terus mencalunkan WA secara tunggal ,menampakan kengkuhan pihak tertentu terhadap baginda dan rakyat Selangor.Semuga Allah memberi kekuatan kepada Baginda dan rakyat Selangor dalam menghadapi situasi ini.

      Padam
    2. Benar pendapat saudara.
      Sebenarnya ada bahaya besar menunggu DYMM Sultan jika Wan Azizah jadi MB (rancangan meminimalkan kuasa Sultan sehingga jadi Sultan Patung/boneka).
      Keduanya, Anuar SENGAJA jaja 1 nama sebab dia tahu, Sultan akan tolak maka Anuar hendak gunakan isu ini untuk memburukkan Sultan di mata rakyat Selangor (meraih simpati rakyat untuk perancangan jahat seterusnya).
      Jika keadaan ini terjadi (huru hara), Sultan ada satu pilihan berani :kena bertitah ......................... (?).
      Boleh saudara2x agak tak apa titah sultan nanti (.)
      Pada perkiraan saya, Anuar akan mati di tanah selangor kerana DERHAKAnya.
      Wasalam.

      Padam
  3. Berani usik kesultanan Selangor..buatlah..darah bugis mengalir disini..kalau raja bertitah ..MAJU..akan aku ikut bukan sebab batang tubuh sultan tapi Kesultanan itu sendiri..kalau tiada Sultan rasanya perang saudara lama dah meletus diapi apikan oleh kaum pendatang cina...DAP/KETUM PKR usik KESULTANAN MELAYU..siap kau..

    BalasPadam
  4. Azmin konon sokong DSWA....laa ni dah sibuk cucuk jarum....dan dia tahu Anwar bakal duduk tirai besi .... waktu tu ler dia mengganas. .. anwar pulak tahu Azmin adalah seteru DSWA...tu pasal lakibini tanding jawatan Presiden...
    Dah lah min....takyah nak kencing!

    BalasPadam