Rabu, 13 Ogos 2014

Anjing Anwar Pun Menyalak…!


Biasa ler..! bukan kita sahaja boleh faham malah orang PAS sendiri pun dah lama faham kenapa si Kusam begitu membela tuhan politiknya Anwar@DAPig..!

Setelah kecewa ketinggalan bas sebagai MB Kelantan tentunya si Kusam tidak mahu ketinggalan didalam impian, mimpian dan angauan untuk duduk didalam barisan kabinet gay Anwar..!

Jika PAS keluar Pakatan Rakyat, parti itu memerlukan tiga dekad bagi membetul dan meyakinkan orang terhadap parti itu seperti yang mereka kecapi ketika ini, tegas Naib Presidennya Datuk Husam Musa.

Menulis dalam laman Facebooknya semalam, Husam berkata ia merupakan pengalaman yang dilaluinya sewaktu beliau muda yang mana ketika itu PAS bersendirian dan keluar daripada BN lewat tahun 1970-an.

"Saya muda masa tu, lihat seolah PAS tak ada masa depan. Bertanding kalah, Kelantan yang kuat pun tinggal dua kerusi. Tapi yakinlah bahawa Syed Qutb pernah sebut; al-Mustaqbal fi hadzad deen (masa depan hanyalah untuk Islam).

"Sekarang dah berbeza, kita jauh lebih baik dari dahulu. Tapi kalau ada yang kata keluar PR (Pakatan Rakyat) lebih baik saya tak tahu la. Saya dah berumur, tak ada masa nak patah ke belakang, dan buat salah dan perbetul balik.

"Tapi jika ada adik-adik atau anak muda yang rasa lebih baik PAS keluar PR, saya tak pasti. Percayalah kita perlu 30 tahun nak betulkan dan yakinkan semula orang ikut PAS. Pada saya situasi sekarang lebih baik," katanya.

Kesian tengok si Kusam ni..! PAS seolah olah akan mati berkubur tanpa ANwar dan Kit Siang..! Kusam sebenarnya menghina partinya..! memperlekeh kebolehan barisan kepimpinan PAS..! Jenis ni Anwar masuk parit dia masuk parit..! Anwar masuk jubor pun dia ikut..!

Anjing belaan la katakan..!

7 ulasan:

  1. Bodoh Kusam ni,PR dah sampai ke jalan mati,kemana lagi nak di tuju kalau bukan ambil jalan masing-masing.Ini semua bukan salah Pas,tapi salah Anwar .Dia tibai buntut Saiful,bila Saiful buat lapuran polis,di suruh Nenek Kipas letak jawatan MP Permatang Pauh,utk perkuatkan sokongan pada dirinya dan meletak prasure pada pada kerajaan,agar jangan main-main dakwa MP pembangakan dan Ketua Pembangkang pulak tu( dia meman aim post ni ,dalam rancagan Langkah Permatang Pauhnya).

    Kemudian bila sampai masa Mahkamah nak putuskan rayun,dia memang sedar kelemahan pembelaan beliau,peluang utk rayuan Pendakw di benarkan adalah besar,dia pun plan Langkah Kajang,dia sangka dia boleh menunda Persidnangan Mahkamah sehingga lepas PRK Kajang,tapi nasib tk menyebelahi dia,dah banyak kali tunda ,mahkamah pun dah bosan.Akhirnya dia kena 5 tahun dan tak boleh jadi calunLangkah Kajang jadi hur hara.

    Anwar pun tak sedar diri dia sangaka orang tak faham dan masih tak percaya kerja terkutuk di tu,malahan orang pun dah faham nenek kipas bidni di tu,kaki pembaohong dan bersubahat tegar dgn dia dalam banyak kemungkaran yg dia buat.Pas tahu,Sultan pun faham.mana mereka nak terima nenek kipas tu jadi MB.Rakyat biasa pun dah meluat dgn nenek tu.

    Kalau Pas terus dalam Pakatan pun dah tak boleh jalan,kerana kepincangan Anwar dan PKR.Mejoriti dah tahu siap Anwar sebenarnya.Hanya Pentaksub Anwar yg masih mabuk kepayang dgnnya.Termasuklah Kusam.

    BalasPadam
  2. kalau PAS keluar tinggalkan musuh kuat aku DAP ...dan UMNO pula masih dengan perangai lama...aku akan pastikan pengikut-pengikut aku masuk PAS

    BalasPadam
    Balasan
    1. Baik Bosss..!!

      ~Mat Indon

      Padam
  3. MANA LEBIH BAIK BE? KEMULUT PR KE ATAU KETABAHAN UMNO/BN. PKR/DAP/PAS adalah pakatan HARAM dan RAPOH. Jangan salahkan UMNO/BN jika korang jatoh merudum akibat bergantung kepada dahan/cabang/ranting PKR/PR yang RAPOH.....Heedeee

    BalasPadam
  4. Kusam kata Pas perlu masa 30 tahun utk di perbetulkan jika keluar dari PR...tapi sebenarnya dia tak sedar PAS dah rosak ibarat 30 tahun sebelum kedatangan Islam .. jika terus bersama PR..

    BalasPadam
    Balasan
    1. betullllllll, beb... itulah akibat buta hati, tak Nampak syiar Islam langsung..

      Padam