Selasa, 12 Ogos 2014

Kenapa Dengan Selera Seks Anwar..!


Anwar mungkin hilang selera seks dengan apa yang berlaku sehari dua ni..! Itu kata kita ler..! tapi jangan pulak menonggeng nonggeng depan Nuar…! Selera pelik ni bukan kira sangat..!

Kenapa Anwar tak menjerit jerit mengatakan dia ada sokongan ADUN macam dia meracau dalam drama 16 september?

Kenapa Anwar tak tergesa gesa minta mengadap Tuanku Sultan untuk memanggil persidangan DUN segera macam lakonan 16 septembar?

Sebab Anwar tiada sokongan..! Anwar hanya penipu yang mengulang skrip penipuannya..!

SHAH ALAM 8 Ogos - Exco-exco yang mewakili Pas dalam pentadbiran Selangor tidak akan meletakkan jawatan mereka walaupun kerajaan negeri sedang dilanda kemelut perebutan jawatan Menteri Besar.

Menurut Exco Belia dan Sukan, Infrastruktur dan Kemudahan Awam, Dr. Ahmad Yunus, buat masa ini Pas telah memutuskan bahawa wakil-wakilnya untuk meneruskan tugas seperti biasa.

Selain daripada itu, beliau memberitahu telah berjumpa dengan Menteri Besar, Tan Sri Khalid Ibrahim untuk berbincang mengenai pelaksanaan tugas Exco-exco yang bakal terus kekal di bawah pimpinan beliau.

"Sebarang tindakan lanjut hanya akan diputuskan selepas pimpinan Pas bermesyuarat pada Ahad ini," jelas beliau ketika ditemui media di Bangunan Setiausaha Kerajaan Negeri Selangor di sini hari ini.

Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Sijangkang itu turut mengingatkan bahawa keputusan untuk terus berkhidmat di bawah bukan petunjuk kepada pendirian parti sama ada menyokong Abdul Khalid atau tidak. - UTUSAN ONLINE

Karipap ada karipap..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

3 ulasan:

  1. Lid...aku tak kisah apa nak jadi kat Selangor...ramai melayu kat sana dah tak macam melayu pun...tapi kalau ko nak dihormati lagi...aku harap ko bukalah kasut semasa melawat rakyaat terutama mereka yg kurang berada tu...sampai sekarang aku tak bole lupa..sebab ko tak buka kasut bila naik kerumah orang.

    BalasPadam
  2. Sikap tamak pemimpin Islam terhadap kuasa berbanding kepentingan agama akan hanya menyebabkan kehancuran kepada umat Islam.

    Sikap tamak sedemikian juga boleh membawa kehancuran kepada negara Islam, selain mencalar kesucian agama Islam itu sendiri.

    Pemimpin Islam sepatutnya lebih mengutamakan usaha mengukuhkan kedudukan Islam dan umat Islam, mengambil kira pelbagai cabaran yang dihadapi oleh umat Islam sekarang.

    Sikap tamak kuasa itu juga boleh membawa kepada hilangnya kemuliaan agama dan umat Islam itu sendiri apabila mereka saling bertelagah sesama sendiri semata-mata hendak mengejar kuasa.

    Lebih buruk lagi, akibat tamakkan kuasa, mereka sanggup pula bersekongkol dengan golongan kafir atau munafik, sedangkan sesama Islam sering bertelagah.

    http://bit.ly/1AaHaHv

    BalasPadam