Khamis, 28 Ogos 2014

Penjara ~ Bogel Kena Sebulan ~ Yang Merakam Kena 6 Bulan..!


Balik Pulau – Mahkamah Majistret di sini hari ini menjatuhkan hukuman sebulan penjara dan denda RM5,000 terhadap enam individu yang terbabit dalam rakaman video sukan bogel di Teluk Kampi, Teluk Bahang.
Majistret Muhammad Najib Ismail menetapkan hukuman itu selepas semua enam peserta berkenaan mengaku bersalah sejurus kertas pertuduhan dibacakan.  Mahkamah juga menetapkan penjara tiga bulan sekiranya gagal membayar denda.
Seorang daripada tertuduh yang merakam aksi bogel terbabit turut dikenakan hukuman enam bulan penjara terhadap satu lagi pertuduhan mengikut Seksyen 292.
Terdahulu, 10 individu yang ditahan polis dihadapkan ke mahkamah hari ini dan empat daripadanya mengaku tidak bersalah. Muhammad Najib kemudian menetapkan wang jaminan berjumlah RM4,000 setiap seorang masing-masing dengan seorang penjamin.
Beliau juga menetapkan tarikh sebutan semula kes pada 16 Oktober ini terhadap empat tertuduh yang tidak mengaku salah.  Pendakwaan dikendalikan Timbalan Pendakwa Raya Edward Chan, lapor Hmetro.
Yang kat Ipoh tu pun patut nya kena penjara jugak..! biar dia rasa..! biar dia reti yang negara ni bukan mak bapak dia punya..!
Lu Fikir La Sendiri!!!

6 ulasan:

  1. Adat Cina Gengster keturunan kominis!!!

    Tunjuk besar kepala sebab ISA di mansuhkan!!!

    Pandan muka jenis Chee Bai!!

    BalasPadam
  2. PADAN MUKA KO.....(1000X)

    Itu pun kira baik.....patot bagi hukum....campak teros dlm hutan rimba....boleh geng dgn org utan dan yg seumpama dgnnya....sbb dia diaorg nie kan dah bosan sgt pakai baju....base jijikkkk punyer olangggg!!!!

    BalasPadam
  3. Very Goooooood.....padan muka mu. Lepas ni lu masuk hutan jadi orang zaman batu lagi bagus. yang tutup muka tu ape hal, malu konon....... bogel tak malu....

    BalasPadam
  4. Ipoh tu pompuan nyonya tu patut kena rotan(20 sebatan)
    Bofren dia tu k jer.Baju tak mampu nk beli.
    Bnyak orang2 lelaki d kampong pkai kain plikat jer n dada terdedah.Awat tak tangkap?

    Wawa

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wawa pernah nampak kah orang kampong yang hanya berkain pelikat tanpa baju melintas kat jalan raya di dalam Bandar???

      Padam
    2. Bodonya wawa... jgn saya panggil anwar Ibrahim liwat berirama jubo wawa

      Padam