Jumaat, 15 Ogos 2014

Berambus Laa..!


Paria tetap paria..! kalau duduk India paria ni mungkin dah mati kemiskinan atau masih tinggal bawah jambatan..!

Tapi ada pulak Melayu Barua..

KUALA LUMPUR 14 Ogos - Sultan Selangor Sultan Sharafuddin Idris Shah diminta agar tidak mencampuri urusan pentadbiran kerajaan negeri pimpinan Pakatan Rakyat (PR).

Sekretariat Badan Bukan Kerajaan (NGO) Teo Beng Hock Trust For Democracy, Faisal Mustaffa berkata, sebarang keputusan yang dibuat oleh kerajaan mengenai pemilihan pucuk pimpinan negeri itu tidak seharusnya menerima campurtangan dari Sultan Selangor.

"Kita mohon agar Sultan Selangor untuk tidak mencampuri urusan pentadbiran dan keputusan mengenai pemilihan pucuk pimpinan kerajaan  negeri," katanya pada sidang media 'Kembalikan Selangorku' A Black Ribbon Campaign di sini, hari ini.

Beliau yang juga Koordinator kempen tersebut turut mendesak agar Menteri Besar Selangor Khalid Ibrahim meletakkan jawatan selepas memberhentikan lima exco negeri itu.

"Kami terkejut dengan pemecatan lima orang exco negeri Selangor dari Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan DAP yang dibuat oleh beliau (Khalid Ibrahim).

"Keputusan yang dibuat oleh Khalid Ibrahim itu tidak demokratik ia betul-betul menghina pengundi di Selangor," ujarnya.


Dasar paria bangsat dan barua..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

4 ulasan:

  1. Kenapa si barua ni kata Sultan tak boleh campur tangan...kalau terus menerus hasut rakyat benci sultan..macamana MB baru nak angkat sumpah...kalau tak taat setia pada sultan dan rakyat...kena ubahlah akujanji sumpah tersebut....lembing di pegang tu tanda mempertahankan agama ,bangsa , setia kepada istana dan rakyaat..bukan parti......kalau barua spt ni ada di johor dah mampus ko dikerjakan askar timbalan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. benar sekali..pelik tengok puak2 tu mengatakan Sultan tak boleh campur tangan...Dah negeri Selangor ,Sultan punya pastilah dia hendak kan MB yang mampu menjalan kan amanah rakyat bagi pihak nya iaitu Rakyat yang bermastautin di dalam negeri nya...Kalau masuk rumah orang boleh ke sesuka hati buat itu buat ini tanpa kebenaran tuan rumah..? hanya perompak saja boleh memaksa tuan rumah untuk diam....memang diorang ni keturunan perompak kot..!!!

      Padam
  2. Keling ni bunuh je.

    BalasPadam
  3. Yang aku peliknya dengan Najib. Achi ni dah banyak kali keluar kenyataan hasutan dan boleh didakwa tapi terlepas begitu saja. ISMA keluar kenyataan pendatang terus didakwa macam ekspress padahal kenyataan ISMA tu fakta sejarah. Adakah sebab AG takut nak dakwa sebab takut kalah? Kalau AG takut, apa Najib buat? Buat bodo, buat tak tau atau buat duit lagi penting.

    BalasPadam