Selasa, 2 Disember 2014

Apa Yang GAP Rapekkan..!


Semenjak dua menjak ni macam macam cerita keluar..! 

Baca hujah blogger GAP@gerakan-anti-pkr.disini.

Lu Fikir La Sendiri!!!

4 ulasan:

  1. Aku rasa blogger yg paling bangang adalah blogger pro pakatan sebab mereka buta hati dan sentiasa kata PR betul walaupun semua orang tahu PR seperti pengkhianat negara.Kalau tak kerana blogger bangang..akta hasutan munkin telah terhapus..

    Ruangan komen blogger2 bangang memberi rakyat peluang utk bersuara..rasanya banyak kebaikan dari ruangan komen ini...rupa2 nya masih ramai yg masih sayang dgn kerajaan sekarang dan sanggup memberi nasihat dan kritikan yg berasas utk kebaikan orang Melayu,Umno dan negara..harap PKR dan PAS ke lautlah org Melayu..sebab org PAS dan PKR bukan Melayu..Najib keluar perkataan bangang tu biasalah...nak jadi pemimpin kena tahanlah kritikan..gaji besar ..tanggungjawap besarlaaa.


    BalasPadam
  2. ...



    Cara menukar blogspot.com kepada domain.com
    http://domain.blogspot.com >> http://www.domain.com
    • Hanya RM30 Setahun..
    • Boleh edit terus dari blogspot tanpa menukar atau berubah apa pun..

    http://www.netkl.com
    http://www.netkl.com
    http://www.netkl.com

    BalasPadam
  3. teruskan menjilat habis habisan putra merdeka..jasamu akan di kenang!!

    BalasPadam
  4. kena kat orang laen jilat.....kena batang hidung....hirup kencing pr tu. ingat bloger pr baik sangat ke. komen2 banyak yang ditapis.

    BalasPadam