Isnin, 1 Disember 2014

HOT ~ Mangsa Liwat Terbaru Anwar Aljub..!


Kenapa keputusan kes liwat Anwar masih belum lagi diputuskan? kenapa memakan masa yang lama untuk diputuskan? Dalam kehidupan hari ini kita semua dah lali dengan sesuatu yang memeranjatkan..! 

Umpama hakim yang menyokong dan mendokong LGBT..! awalnya rakyat terperanjat  namun akhirnya tidak kerana kita harus mengakui bahawa Hakim juga manusia yang mempunyai kecenderungan tertentu...! Itu contoh..!

Jadi, apakah kes liwat Anwar vs Saiful ini juga mempunyai unsur unsur kejutan@terperanjat? Almaklum..Hakim juga mempunyai naluri, kehendak, keinginan, kecenderungan seperti manusia biasa yang lain...! tak gitu?

'Nasib baik bukan saya hakim...kalau saya hakim 10 juta cukup untuk saya membebaskan Anwar..!' - kata seorang perwakilan tempohari..! Kenyataan diatas juga contoh sikap manusia yang pelbagai..!

Ada juga yang berkata bahawa mengekalkan Anwar diluar juga baik untuk menjadikan Anwar sebagai punching bag bagi dihidangkan kepada rakyat jelata sekiranya kesetabilan sosial, kelemahan pentadbiran dan kegawatan kewangan terus berlaku..! Ayat ini juga contoh bagaimana tawar menawar juga boleh berlaku bagi survival politik pihak tertentu..! Betul ke?

Siapa sebenarnya yang suka diliwat oleh Anwar Ibrahim Aljuburi..!!!

Lu FIkir La Sendiri!!!

5 ulasan:

  1. Salam satu bangang.Bangang, bangang. walaupun tiap-tiap hari jadi tukang basuh tahi najib, tapi cai-cai kena bangng dgn najib. MMg tak ada maruah, patutlah najib kata bangang.

    BalasPadam
  2. Apa celaka sial nak buat keputusan pun cukup lambat....semua dah jadi kepala butuh yahudi....

    BalasPadam
  3. Yang penting Anwar adalah bisexual. Yang nyata Anwar lebih suka main bontot sebab nafsu keinginan nya macam binatang

    BalasPadam
  4. alamat... ada melayu (Tanpa Nama1 Disember 2014 4:09 PTG) bangsat kat sini... kesian... makbapak lupa nak ajaq adab sopan.. TQ bro..

    BalasPadam
  5. Manusia bangsat adalah manusia yg menipu isterinya dengan membalun jantan dan cinadoll.........

    BalasPadam