Rabu, 24 Disember 2014

Pemimpin Negara Diminta Batalkan Cuti..!


Seruan kepada semua pemimpin utama negara..! sila kembali kedalam negara..! Persoalan dimana Najib? Muhyiddin? Zahid? Hishammuddin? Shafie? dan ramai lagi sewaktu rakyat bergelut dengan musibah terbesar sepanjang tahun ini..!

Baca lanjut di medan-info-kita.disini.

Lu Fikir La Sendiri!!!

5 ulasan:

  1. # Pee Emm Kat Mane? Biarkanlah mereka bercuti sebab ini mungkin cuti terakhir mereka dapat dalam jawatan rasmi nih...

    BalasPadam
  2. oii TPM dah balik la petang tadi

    BalasPadam
  3. Kami tidak akan batal percutian kami sebab:(dah booking)

    1.Pergi London ,cuti YES, dan menziarah anak buah yang dapat biasiswa GLC, dan juga rasa imbohun dari ajen hartanah Power stasen,hotel hotel,Mayor of London.
    2.Pergi Amerika cuti YES, menziarah anak buah yang dapat errr sama aje, dan juga rasa imbuhan dari pejabat pelaburan Kazahan di LA SF,NY.
    3.Pergi Ostolia New ZEaland sebab cristmas kat sana musim panas,cuaca baik.Mesyuarat MH 370.
    4.Pergi berjumpa kominis tongkang turun dengan bajet kerajaan negeri Ah Beng Tong Kang turun.Pergi Baitul Maqdis untuk ziarah kawasan zionis.
    5.Pergi Surabaya, ramai owang Melayu,.jangan lupa surat kuning..
    6.Pergi HongKONg ,BEIjing untuk tambah kautim untuk tahun 2015 -- year of Festivals....Naz dan Ng Yen YEN.
    7.Penyokong IFC dan Berita Baik dari negeri bawah Ayu dah ada di rumah POPIAH,italy.
    8.MP Labuan tengah membuat kemah terbesar di supply olih DATIN TAPAU untuk sambut hari kebesaran esok,dengan adakan pati yang paling besar,mudah untuk beri ucapan ikhlas dengan kasih sayang dan respek kapada HO HO HO.
    9.Tak lih keluar dari kawasan sebab ada kenduri,pati,ucapan yang sangat mengembira kan 25,#26,Tan Sri Pheng ,moderation Wong,MCA, ,saiffudin Kalah 2 kali.
    juga di selangor,WP, banyak pati ;pati buih,pati karlsberk,pati HEINekkken, untuk CImb,juga ramai PATI cina vietnam indon,arab kazak nigeria buat pati untuk setengah pihak yang belut dari pakaian seragam.Hotel 6 bintang mesti spesial punya sambutan, VIP VIP termasuk DOKTOR PHD liberal untuk puak Berita BAIK.Liberal PASMA mesti pergi sebab nak jaga diorang di subang dan KL.
    SURAT KUNING tak bolih pergi jauh sebab takut kasut basah,air pasang kuat,takut bot karam.Lagi siaran ASTROW baik punya banyak, nak keluar buat apa.
    Selamat bercuti CLUELESS,semua dalam jagaan baik olih ATM PDRM dan KSN MKN KSU Perbendaharan,Selamat tahun baru kapada CLUELESS dan pemata.
    Saya amat senang jika anda ambil masa untuk fikir letak jawatan pada 1.1.15 dan keluar dari PMO.
    Yang kerja kuat adalah imigresen johor,keje sampai 2 pagi, tapi bukan tolong 68,000 mangsa banjir,tapi tolong Koperasi Pekerja JIM.
    10.Pempinan kita,termasuk berpangkat dan bangsawan, ni semua berada
    berada tahap selesa,banyak duit,anak tak payah bayar PTPTN dll, 25 orang ternama Melayu dan kumpulan penyokong nya dalam golongan ini.
    Golongan yang amat suka menyamabut 25.12 dan 01.01 setiap tahun.
    Ah Jib Gor rasa kan dia hebat dan bangga dengan suasana ekositem ini.
    Mana tak 01.01.15,Msia jagi kepala ASEAN.Bolih jalan jalan lagi.
    Ah JIB -- ENDLESS POSSIBILITIES and TRULY ASIA.
    arjuna waspada
    changkat lobak

    BalasPadam