Rabu, 6 Mei 2015

Budak Ni Biadap..!


Mulut pun kategori mulut longkang..! Sebelum ini bekas macai Aljub ni sudah membuktikan bahana apabila dilantik menjadi Duta atas kejayaan menjadi katak lompat boleh di baca di sini.

Tak payah nak jadi jaguh bangang dengan kenyataan yang semakin memperlihatkan kebodohan diri yang sedia ada sejak dulu lagi..

Mungkin kerana tempoh menjawat jawatan sebagai Duta sudah semakin hampir tamat maka barua Anwar satu ketika dulu ini tiba tiba seronok menjuihkan mulut longkangnya ke atas Tun M..!

Urusakan hal dua hala Malaysia Indonesia sudah la..!  Kerja kerja sebegini langsung tidak membantu Najib..! Tindakan liar dan kurang ajar hanya akan menyebabkan Najib semakin diasak oleh Tun M dan rakyat..! 

Budak ni pun bukan ada nilai dalam politik tanahair..! Selepas melompat katak..dalam PRU13 yang lalu kerusi Parlimen Bayan Baru tak juga dimenangi oleh BN..! Ini menunjukkan bahawa katak ini hanya meraih keuntungan peribadi...hakikatnya parti tetap rugi..!

Rakyat memang mahu melihat Najib dipertahankan..! Rakyat pun tak mahu terus dibelenggu kebuntuan..! Rakyat mahukan jawapan..! Sebab tu Najib perlukan mereka yang berwibawa dan mempunyai hujah yang bernas..!

Setakat pengampu dan penjilat..! Di Chow Kit, 3 lori pun dapat..!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

8 ulasan:

  1. Dia keluar pkr pun sebab xdpt projek kan???mudah betul dpt jawatan drpd kerajaan najib iaitu dengan puji melambung2 najib dan rosmah!!!!this is pig!!!!

    BalasPadam
  2. rasanya akan ada lagi mereka mereka saperti ini yang fikirkan mereka adalah jagoh mempertahankan najib. pertahanan yang tidak berasas dan tidak akan membawa kesan malah mendatangkan keburukan kepada najib. sekiranya mereka mereka saperti ini punyai fikiran yang baik, maka sudah tentunya mendesak najib supaya memberikan jawaban kepada persoalan persoalan Tun. kalau beginilah caranya, dirasakan najib akan terus menerus dibogelkan dan berikan keaiban.

    BalasPadam
  3. Betul lah dia nak tanya macam mana anak-anak pukimak hamjadah Madey Al Kutty boleh jadi Billionaire...

    Apa rahsia depa2 nie, biar semua melayu dapat blajor jugak...kalau anak bapak pm tuuh susoh laa sikit...tak ramai bapak2 dpt jadi pm...

    Kat mana salah nak tanya Mamak Mahazalim Mahafirzun Mahacelaka Madey tuuh? Kat mana...sapper dia sampai tak boleh tanya langsung

    BalasPadam
    Balasan
    1. ahjib syg hang...hahahahah

      Padam
  4. Kalau orang tanya pasal Mahahtir Kutty dikatakan biadab,tapi Mahahtir pulak boleh tanya siapa saja dan apa saja walau pun diri dia sendiri begerlumang taik.Ini macai Mahahtir lebih teruk peranganya dari pentaksub al Jubori atau pentaksub Pas.Ingat lagi buku 'Kepala Taik ' tulisan Shanon?.Dan begitulah juga sekarang anak-anak kepala taik bergeladangan mengangguk membetulkan pa saja cakap kepala taik,tapi kepala taik jangan di usik.Busuk lagi membusukan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. ahjib dan kak ros syg hang jugak..hehehehe

      Padam
  5. Memang ramai kaki bodek mcm ni kat dlm umno.... peringkat atasan kena buka mata jgn nak simoan sangat org pembodek ni bila oarty lingkup dia lari lak kat party lain.... sejarah dah membuktikan.... oada mereka agenda peribadi lagi penting dpd agenda rakyat

    BalasPadam
  6. Mungkin ada yg dah lupa,dia ni antara yg join venture dgn idola dia dulu menipu penduduk kg buah pala p. pinang

    BalasPadam