Sabtu, 30 Mei 2015

Anwar Di Liwat Di Dalam Penjara..?



Selama ini membalun akhirnya kena balun???

Balun membalun membawa bencana..!

Atau penyakit buasir..?

Lu Fikir La Sendiri!!!

10 ulasan:

  1. adoi....dah dalam penjara pun masih ada berita..tolonglah sekat berita tentang anwar dari dlm penjara...supaya beliau tenang di sana...ramai lagi banduan di msia...kenapa berita tentang dia aje...banduan lain tu manusia juga....glamerkanlah sikit...apa salahnya.
    Bosanlah aku dengar berita dia.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. khinz nya komen

      Padam
  2. Darama raja jubo malaysia dah mula......

    BalasPadam
  3. Nasihat si peliwat tua ni bertaubat sebelum ajal menjemput beliau.

    BalasPadam
  4. La.. tak kan dah veteran pun masih berdarah? keh keh keh!

    BalasPadam
  5. Anwar masih berpeluang bertaubat!

    BalasPadam
  6. Cehh! Sekali sekala datang period la tu. Spesis gay memang camtu. Normal. Cai tak payah susah hati, K?

    BalasPadam
  7. Kat dlm penjara dia ckp hari2 baja quran, baca bible semua...blh sakit mcm2 dengan aktiviti membaca dan memberi kuliah agama pd banduan lain...kat luar jelajah tanpa hentia seluruh malaya bakan dunia, siap blh kayuh basikal bukit lg d new zealand waktu banjir besar melanda rakyat, waktu ni xsakit apa pula walau aktiviti lg hebat dilakukan berbanding mambaca dan memberi kuliah..boo layan sajalah..byk lg banduan lain yg kehidupan keluarga meraka lg susah di luar sana dr layan banduan yg keluargabya takkan hidup merempat ni...berilah peluang pd banduan lain juga..semak perut dah dgr berita banduan sorg ni...

    BalasPadam
  8. Uzur? Toksah risau la. Kononnya dah kena arsenik..kena hiv...sakit belakang maha dahsyat...boleh je dia survive kan?

    BalasPadam
  9. Jangan risau nanti keluarga ketum, penjilat al jub meroyan minta rci ditubuhkan. Sejak 1998 sampai sekarang racun arsenik tidak berkesan. Orang lain telan arsenik mampus sertamerta.

    BalasPadam