Ahad, 17 Mei 2015

TV3 Pun Dah Mabok Katak Kotak..!


Bukan main galak lagi tv3 memperguna dan digunakan oleh bekas bekas musuh UMNO dan Kerajaan BN untuk mengutuk Tun M..! 1Malaysia tak pernah lupa budak katak ni punya kotak..!

Kerajaan BN dan UMNO sebenarnya tidak memerlukan budak budak biadap yang pernah dibarisan depan menentang perjuangan suci parti demi Agama, Bangsa dan Negara selama ini..!

Sebenarnya nak membela Najib dalam berdepan dengan Tun M ialah menjawab segala tuduhan yang dilemparkan..! jawab satu persatu..! jelaskan..! bukan guna budak budak longkang macam Ezam dan yang sewaktu dengannya..!

Johan Jaafar dan Farid Redzuan sedang membantu Najib atau sebaliknya?

Muka siapa tu?


Lu Fikir La Sendiri!!!

23 ulasan:

  1. Kalau putra teringin jadi senator atau duta besar ikutlah cara mereka!!!!rosmah pun Sayang!!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Memang betul bro , apa nak dikato, PM sebenar ialah Rosmah, PM no 2 ialah Najib.

      Padam
  2. Nak tahu mabuk kotak ke tidak tunggu.kalau terlalu jahat dan busuk hati berterusan si tua pencen tu aku yg akn buat lapuran pada SPRM.SPRM sekarang bukan seperti zaman dia dulu,dah tangkap duit beratus ribu di office pun si tua tu arah lepaskan.Aku harap penyokong beliau bersabar utk melihat ini semua berlaku.Mungkin beliau boleh bercengkerama dgn Nuar di Sg Buloh nanti,kalau panjang umur.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya sokong 100%, tua kutuk tak reti nak dok diam tak mampus, menyusahkan ramai orang..

      Baru balik Umrah, terus sebar Fitnah, apa lahanat punya orang...nampak sangat tidak dtp jenis & kalangan yg beriman.

      Maka aku akan maku & kutuk tua lahanat ini spt mengutuk iblis/syaitan...

      Padam
    2. Tua kutuk ke apa ke, pru14 ni siaplah berada dibawah DAP.... nak lagi baik pasang lah cita2 untuk menjadi seperti ethnik Rohingya di Myanmar.
      Mungkin sekarang ramai blogger Najib nampak kembali bangkit... tapi ingatlah para penyokong umno dan penyokong TUN akan menghukum kamu pada PRU14...

      Padam
    3. Apa yang dikata Dr M ada benarnya, apabila Najib berbicara pasal 1MDB seolah-olah dia tidak terlibat, sedangkan dia juga Menteri Kewangan dan 1MDB adalah milik kerajaan. Sudah tentu dia melantik ketua atau pengurusan 1MDB, dia juga terlibat dengan segala perancangan dalam perniagaan . Sebenarnya dia tahu apa berlaku pada 1MDB tetapi tidak mahu menjawab secara terperinci dan mahu menyerahkan pada lapuran Ketua Audit Negara.Beliau juga mahu rakyat percaya iaitu tidak ada perkara buruk berlaku pada 1MDB dan jika ada penyelewengan beliau berjanji tidak akan teragak2 untuk mengambil tindakan. Persoalannya siapa akan mengambil tindakan kepadanya kerana secara rasionalnya ketua 1MDB adalah beliau sendiri selaku Menteri Kewangan dan Perdana Menteri.

      Padam
  3. bapak bagi duit kat anak suruh beli kambing, si anak cerdik putar alam pergi rumah nenek bodek nenek makanya diambil kambing nenek. bagilah duit ciput kat neneknya. Balik2 je bapak tanya mana duit beli kambing tadi..? Tu kambing dah ada.. Jawab si anak. Bapak pun jawab 'tu kan kambing nenek', bapak tanya mana duit bakinya... Anak jawab 'tu kat kambing.. bapak nak duit jual je kambing tu'' duit tak hilang kan..?' Jadi... 1mdb ni pun macam ni la punya cerita..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kambing....... kambing........!!! Buli kambing balu, yuwai kambing lama.
      Kambing....... kambing........!!!

      Padam
    2. Apa yg kau dok merapu merepek metoyan macam mahathir yg sudah tidak waras sama dgn tidak siuman, sama dgn GILA...cuna belom GILA BABI lagi...

      Padam
    3. ha ha ha ha!!! tepat sekali anon 9:46!

      Padam
    4. paham2..

      Padam
  4. Habis tu bukan main galak lagi Madeay Kutty serang PM, non stop wpun sudha diberi jaminan danjawapan..
    Sudah itu bohong dan lagakan pula Speaker Dewan, TS Pandikar Amin..

    TV3 tak boleh pertahankan Kerajaan? Hanya Madeay boleh gunakan TV radio Polis masa dia jd PM? org lain xboleh?

    TV3 kena sama2 kutuk Najib? then baru macai akan puji inilah demokrasi?

    kepala hotak ko macai Madeay!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Macai madey kutty sama dgn macai peliwat... Bodoh banggang dan bebal..

      Padam
  5. Bila sidungu berbicara....

    BalasPadam
  6. Semasa Madeay jd PM.. Polis jd alat perkakasnya menangkap musuh politik. Akta Hasutan dan ISA jadi alat tangkap pengkritik.. tp bila dia skrg jd penentang Najib.. dia nk baham PM.. kita jangan kata apa.. buat apa shj tk mengapa sbb dia PM yg berjasa?

    kalau dh berjasa maka boleh buat apa shj? fitnah dan lagakan sesama Melayu.. UMNO untung apa skrg?
    PAS pun bergolak.. UMNO pun bergolak.. Cina untung besar!

    BalasPadam
  7. Suatu yang mengejutkan lagi akan berlaku...
    kita boleh tunggu nanti Sirul nak beritahu siapa sebenarnya yg arahkan dia..

    Sebab tu kita tgk sapa yg GELABAH berok nak tumbangkan Najib..
    Najib tak sekat pun Sirul nak ke Australia atau bebas kemana2... itu tanda Najib sehat... dr tuduhan..

    tp yg gelabah berok skrg siapa??? siapaaaaaa..... kah...kah...kah... SIAPA YANG JADI PM PALING BERKUASA ketika kes Altuya dulu... kah...kah.. kah.. org itu skrg dlam KETAKUTAN...

    HANTU MEMALI juga semakin menjelma.... jiwanya tak tenteram lagi...

    ALLAHU AKBARRR.. buat zalim atas dunia lagi Allah sudah tunjuk balasan...

    BalasPadam
  8. apa nak gadoh2...kita mcm yea2 aje ...tapi mereka bila berjumpa bersalam2 peluk....mereka ni semua pelakon operalah...mari kita tunggu hasil siasatan...kalau duit tak hilang...najib memang best....kalau ada yg songlap..kena bicaralah...kalau boleh humban dalam jail. Menyusahkan ahli UMNO nak berdepan org ramai aje.

    BalasPadam
  9. Jemuan bangang kekenyang sampai termuntah...

    BalasPadam
  10. Najib BAPA BANGANG Malaysia. Mane RM42B duit 1MDB? Sape arah Azizlah/Sirul c4 Tuya?..

    BalasPadam
  11. laaa...yg last komentar nih mmg ketinggalan ets/keretapi. Tu la spesis pgayar. orang dah explain macam2 bagai kat atas kat luar, dia dok tanya soalan yaang samaaa. tak faham2 ke? atau ni jenis yg dlm kelas masa skolah duk belakang sambil ngelamun..

    BalasPadam
  12. Ko ni pun baghal..ko beli tiket ke Osteralia pi jumpa Sirul tanya Sirul direct..yang ko membebel2 dalam blog ni buat apa? Atau kau beli tiket untuk aku biar aku jumpa Sirul. .balik nnt aku bagi tau hang. ..ok ke?

    BalasPadam
  13. Apa yg sedang berlaku antara Dr Mahathir dan Najib ketika ini ialah berkaitan dengan cara berfikir terhadap masa depan negara dan bangsa kita lagi 20 30, atau 40 tahun akan .

    Mungkin Dr Mahathir melihat apa yang Najib buat sekarang baik dari segi segi dasar mahupun dari segi pengurusan negara termasuk terlalu bergantung kepada penasihat luar yang relatif banyak itu akan mendatangkan kecelakaan kepada bangsa kita terutama Melayu dan bumiputera lain , malah agama Islam juga .
    Sama ada ini akan menjadi kenyataan atau sebaliknya seperti yang mungkin dirasai oleh Mahathir itu kita tunggulah dalam tempoh dua atau tiga dekad akan datang . Bagi golongan yang berusia tujuh puluhan ke atas seperti saya sekarang mungkin tidak dapat melihat nya. Namun apa sedang dialami oleh kaum Rohingya ketika itu wajar dilihat dengan penuh insaf dan waspada . Mudah mudahan Allah melindungi bangsa kita .

    BalasPadam
  14. Dr Mahatir risau akan masa depan UMNO terutamanya PRU14. Najib banyak skandal dan dicampur dengan perangai Rosmah. Begitu juga masalah 1MDB. Sekiranya UMNO kalah PRU14,Najib tak rugi kerana dia dari keluarga kaya. Tetapi Parti UMNO kemungkinan akan terkubur. Pembangkang akan mengambil kesempatan setiap kelemahan dan masalah pentadbiran Najib. Rakyat mudah terpengaruh dengan setiap tohmahan kepada kerajaan dan UMNO. Sekiranya 1MDB benar2 bermasalah dan mangsa adalah rakyat dan Parti UMNO itu sendiri..

    BalasPadam