Ahad, 24 Mei 2015

PMO Ada Jawapan Tak..!


Macam macam sekarang ni..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

16 ulasan:

  1. Haaa haaa

    Tak habis2 kau nieh.... Berapa banyak mamak kutty mahazalim bayor kat kau Setannnn

    Memang kzu dah terikut-ikut outsidethe box & dinturtle hanyir tuu agaknyer

    BalasPadam
    Balasan
    1. orang masing2. Biarla dia nk buat pe pun. Ko ikut jela najib penipu tu

      Padam
    2. Rakyat prihatin24 Mei 2015 10:58 PTG

      maksudnya sesiapa yg menyokong Tun maka Tun bayar.....dan sesiapa yg menyokong DS Ah Jib Gor, maka siapa yg bayar?......:)

      Padam
    3. Sokonglah yahudi peminum arak tu

      Padam
  2. Semua orang dibayar ke?
    Fikirlah sendiri.

    BalasPadam
  3. Zaman tun M ada penasihat dari kalangan org yahudi. Aku masih ingat tun M pernah kata "kalau kita nak lawan yahudi kita kena tahu kelemahan yahudi. Nak tahu kelemahan yahudi kena cari org yahudi juga.".

    Dalam peristiwa lain, tun M pernah me jemput pasukan kriket israel untuk mengadakan perlawanan persahabatan di Malaysia pada pertengahan tahun 90an. Tun M satu2nya PM malaysia yg menjemput israel.

    Kalau tun M buat takpe. Kalau najib buat salah.....emmmmmm........apalah nasib kau najib.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wow punya nak menghalalkan cara...dasyat2...

      Padam
    2. Bila masa Tun M buat macam tu? Samada kau ni tak kenal Tun atau kau memang hingusan lagi waktu tu.

      Padam
    3. Najib punya blogger ni dah macam pembangkang punya cara. Buat komen isi tak ade. Pusing je keje dia. Woi najib dah clear menipu di Parlimen. Tapi lanngsung dia tak jawap/komen. Tun dah kata dia penipu apa lagi saman lah ke Mahkamah.

      Padam
  4. Ambil yahudi lg bgus dari menjadi MELAYU YAHUDI

    BalasPadam
  5. Ya, bagilah si PENDATANG KAPIRDAJAL KEPARAT mcm. ni jadi PENASIHAT K'jaan NEGARA ISLAM kita! Sedangkan BUMIPUTERA Myanmar ISLAM Rohingya bukan shj. diTINDAS tetapi juga sedg. diSASARkan utk. diBUNUH dlm. GENOSID oleh puak PENGGANAS KAPIRDAJAL-EJEN-Barat/Zionis!

    Harini baru keluaq berita kubur besaran dijumpai di sempadan Thailand-Pdg. Besaq; danjuga berita si PENGGANAS PENDATANG KAPIRDAJAL DAPBANGKAI-eng-SIAL MENGGERTAK tak nak bagi Tanah K'jaan negeri utk. kem pelarian ROHINGYA! Si puak PENDATANG PENGGANAS RASIS BANGKAI ni ingat NEGARA ISLAM ni yg. termasuk P. Pinang, BAPA depa punya! PI MAMPOS!!!!!!!!!!!!!!!

    Nek Tempoyak.

    BalasPadam
  6. senang kalau dijawab saja soalan tu. tak payah nak palit kat orang lain. macam tu jugak macam 1MDB, soalan tak dijawab dengan betul tapi menyerang pulak nak larikan isu. soalan yang dipaparkan:

    "penasihat najib orang yahudi. sejak bila yahudi nak tolong dan jujur pada orang Islam? najib ni pro yahudi ke? sila jawab"

    jawablah samada najib pro yahudi ke atau pun bukan. senangkan?

    oh ya! aku tak fikir dan tak termasuk otak kalau ada yang menuduh admin dibayar oleh mana mana pehak mau pun Din Turtle atau pun Outsyed The Box. kalau ada sesiapa yang menuduh, sila tampilkan bukti supaya boleh kita berkongsi bersama.

    BalasPadam
  7. Berapa billion pulak dibayar untuk mamat ni? Dengar2 konsultan dibayar 7billion...
    fuh..7billion tuuuuu...

    BalasPadam
  8. Najib ada pelbagai Punaisihat2 di PMO tapi kesemuanya menjahanamkan negara termasuklah Najib sendiri. Setan..

    BalasPadam
  9. kesian Najib, apa saje yg dibuat semuanya tak kena..GST, beli jet, anak kahwin, bini shopping...

    BalasPadam