Khamis, 2 Jun 2016

Video Seram Malam Jumaat..!


Jerta tak pernah lupa pelandok..!


Pelandok jer yang terkinja kinja..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

25 ulasan:

  1. Antara murid terhebat tun m, mari kita pilih

    Antara Pilihan bakal berlaku undi popular
    1)anwar peliwat tegar
    2)azmin suka jamban
    3)rafizi cakap dengan botol


    Ikut carta penundian 'rafizi telah meningkat undi dia selepas dia dia bercakap dengan botol, manakala azmin cuba meyakinkan orang dia sukakan jamban, undi anwar jatuh dengan teruk selepas di masuk ke dalam bombu river hanya mengharap sinar akan menyelah,.

    Sila buat pilihan 'murid tun m mana paling jahat

    BalasPadam
    Balasan
    1. Najib tak boleh pilih atas sebab dia bukan murid tun m, jika ikut sejarah najib pilih oleh ahli umno di Pahang, Dan hussin onn pilihnya berikhmat di kemeterian sebelum dia tugaskan jadi MB Pahang oleh majis tertinggi umno itu

      Ia tak seperti ketiga2 murid tun m iaitu azmin, anwar Dan rafizi

      Mereka bermula atas sokong tun m terhadap orang tentun
      Korang orang tahu sejarah najib bererti najib tak boleh pilih jadi murid tun m,

      Jika ikut sejarah
      Anwar lari dari tangkap oleh polis atas sebab rusuhan pelajar Dan menjadi dia murid petama tun m sebab takut tangkap oleh polis tun m pun lindung dia.

      Azmin Pula diambil kerja di oleh tun m ketika dia jabatan pedana menteri Dan latih tolong pentakbiran tun m untuk mencuri,menipu, berbohong.

      Rafizi Pula adalah murid ketika tun m menjadi penasihat di petronas dia setiasa di arahkan oleh tun m buat kerja2 jahat tun m sehingga dia berhenti kerja atas sebab arahan abang long dia azmin nak menbantu parti pkr untuk menbuat kerja jahat dia pkr

      ITU sejarah tiga2 murid tun m ITU

      Sila buat pilihan ketiga2 murid mana yg paling popular tun m
      1)anwar
      2)azmin
      3)rafizi

      Padam
    2. Najib murid Tun lama dulu. Umur awal 20an tahun dah di kasi kawasan Parlimen Pekan utk bertanding. Di promosi dek Tun hingga jadi PM.

      Apa Najib ada buat utk Tun? Kasi Mukhriz jadi MB, pastu tarik tikar di bawah kaki dia. Maalom le Bugis Lanun. Kau ingat macam itu Najib boleh jadi paling popular? Ko berdiri tepi jambatan offer pungkok hang kat Benggali mintak depa sokong Bugis Lanun pun tarak orang mau.

      Padam
    3. 6.30

      "Najib murid Tun lama dulu. Umur awal 20an tahun dah di kasi kawasan Parlimen Pekan utk bertanding. Di promosi dek Tun hingga jadi PM."

      Betul dan tepat!

      Kerana dia melihat najib, anwar ibrahim adalah pemimpin masa depan yang bakal memimpin negara.

      Manusia boleh pilih, tetapi Allah jua lah yang menentukan.

      Apabila kuasa berada dalam tangan inilah jadinya, pakai serban atau tidak, apabila nafsu menguasai diri.

      Baik najib maupun anwar ibrahim kedua duanya bodoh dungu dan dangkal.

      Kerana apa?

      Nafsu Serakah menguasai diri dibantu pula bini masing2.

      Padam
    4. Najib, no doubt at all.

      Padam
    5. Najis.. tanpa ragu ragu

      Padam
  2. Putty Merdeka

    BalasPadam
  3. Hei Dungus and Donkeys to Bugis-Pirate,

    That is a speech with everything 'ISLAMIC', EVENT, MONTH, ATTIRE, SPEECH, AUDIENCE......segala nya penampilan A'LIM suci konon....

    Tak ada rasa BERDOSA ke dari si Kepala-Lanun-Bugis-Penyamun hingga ker Keldai Keldai yang terus terusan nak MENIPU?

    TEMBERANG dah TERBURAI lagi tak boleh terima HAKIKAT yang MENYAMUN, MENIPU, MENYALAH-GUNA KUASA tuh semua adalah tidak ISLAMIC LANGSUNG?

    Bawak bawak lah bertaubat cai semua oii! MENYESALI dan MEMOHON AMPUN kepada ALLAH dan juga rakyat adalah lebih MULIA dari terus hendak menipu dan menutup SALAH-LAKU!

    Cuba lah nasihatkan Kepala-Penyamun dan barisan Cabinet yang cukup memperlihatkan KEBODOHAN dan KEJELIKAN KERAJAAN pimpinan MELAYU-MUSLIM dimana di Zaman Tun M kita cukup gah dan bermaruah dan berkebolehan!

    Then again if most of the Donkeys & Dungus (not ALL cai Najib) kept being STUPID...its entirely at your own perils, period!

    MLN

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jangan lupa.!!!
      Cubalah juga nasihatkan Kepala Penyamun yg dh "PENCEN" tu jugak yer...kata kt dia udah udah ler yop...


      Bawak bawak lah bertaubat dan MENYESALI dan MEMOHON AMPUN kepada ALLAH dan juga rakyat adalah lebih MULIA dari terus hendak menipu...

      Kikikiki...
      Kahkahkahkah...

      Padam
    2. 2.09 keldai dedak

      Padam
    3. then again ... only protun keep on beleiving madey bullshit .. enough insulting people ... kutip DR pun kencing rakyat ... go to hell with madey and his cronies ... your game is over ... go fly kite !!

      Padam
    4. 502, Tun mahathir does not put out bullshit. Najib does. Allso pig shit, badak sumbu hippopotamus shit, huge ones spread on your lap.

      Najib got RM4.2 billion in his accounts, RM1 billion into his wife's account, RM1 billion into his stepson's account, etc.

      What do you get? His balls? Bang them, will you.

      Padam
    5. 2.09 & 5.02,

      Terasa hati kerana makan duit haram? Mungkin kamu proksi zahid, hishamuddin atau sesiapa sahaja yg menyokong najib.

      Ingatlah...kamu semua bersyubha dengan pemimpin yang menyamun dan menyeleweng harta dan wang rakyat bernama najib.

      Bersyubha maksudnya bersubahat bermakna kamu bersekutu makan benda haram harta dan wang milik rakyat tidak izinkan.

      Bertaubatlah pencacai sekalian.

      Padam
  4. Sape nak mengaku berak tercicir tengah jalan??

    Yang duit lesap tu bila nak siasat sape dalang Aabar ciplak tu?? Tak nak cari ke siapa di belakang Aabar palsu tu??

    Duit berbilion yang kena rembat tu bila nak pulangkan balik pada rakyat?? Tak risau ke yang hilang lesap tu duit rakyat, bukan duit tabong dari kecik.

    Sebenarnya rakyat tau cerita yang disorok tapi rakyat tak ada kuasa nak bertindak. Macam mana diputar belit pun rakyat tau.

    Tunggu ajelah kuasa rakyat pada PRU14 nanti. Insha-Allah Allah pulangkan kuasa pada rakyat balik.

    Rakyat bukannya bodoh. Yang bodoh tu orang yang putar alam sebab dia ingat orang termakan cakap dia.

    BalasPadam
    Balasan
    1. ya rakyat bukan bodoh .. jelas yang bodoh madey dan protun .. yang tak puas berak merata sejak 22 tahun jadi PM sampai sekarang .. masih nak bullshit rakyat dgn retorik demi rakyat yg mana DR pun dia nak kencing rakyat ... enough is enough .. time to move forward ... madey and protun can go fly kite !!

      Padam
    2. Tidak. Yang paling bodoh - kamu. Tk tahu menilai yang mana maknikam yang mana batu. Cincin RM24 juta pun tak tahu. Otak udang.

      Dahtu tak mahu terima apa yang di kata pasal 1MDB dan RM4.2 bilion di songlaon masuk ekaun Bugis Lanun, RM1 bilion masuk ekaun bini diA, RM1 bilik ekaun anak tiri dia, dll.

      Go bang balls, man. Bang his balls.

      Padam
    3. Ingat lagi rm5 hilang tengah jalan? Begitulah bangangnya pencacai najib. Kah kah kah

      Padam
    4. Bro 7.43,

      Luka lama menghiris kembali....

      Padam
  5. Kalau bukan penyamun,namanya perompak.Kalau bukan perompak namanya pencuri.Kalau bukan pencuri namanya penyangak,kalau bukan penyangak namanya peragut, kalau bukan peragut namanya perampas. Kalau bukan perampas nama nya pengebas.Kalau bukan pengebas namanya pengsonglap. Kalau bukan pengsonglap namanya penipu.Kalau bukan penipu nama nya pembohong.Kalau bukan pembohong namanya pembelit.

    Pantun dua kerat:...
    Yu senohong gelama ikan duri,
    Bercakap bohong lama-lama mencuri.

    BalasPadam
  6. P-penyamun
    M-melayu

    BalasPadam
  7. Oto wsj putar merdeka blog sampah banyak langau dan lalat kat sini. Empunya blog lalat ni baik hang mamposs cepat phuii

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tah2 ko yg pendek umor mati dulu. Kalo ko penah curi duit org, pulangkan tau, kang dah mati susah dalam kubor.

      Padam
    2. Blog sampah tp cacai pengangkat najis panas pungkoq.
      Kahkahkahkah..

      Cacai patut main kt tmpt najis bkn kt blog sampah.
      Kahkahkahkah..

      Rupanya langau dan lalat bkn shj sukakan najis jgk tp sampah jgk.
      Kahkahkahkah..

      Go fly kite lain sket. Dia ada prinsip sampah dan prinsip najis. Sbb dia adlh babi dap
      Kahkahkahkah...

      Padam