Ahad, 17 Julai 2016

Hiburan Malam Minggu..!


Jangan stress..! ingat lagi apa kata Ketua Penerangan tu waktu baru dilantik..! Selama ni mungkin dia dah berjaya 'tarbiyah' ahli UMNO di Kelantan..! cuma mungkin akhbar tak besar besarkan isu tu..! Itu yang cemerlang, gemilang, terkangkang terus lintang pukang..! 

Tup tup..!

Dah..guane ni war..!
Jangan stress weii..!

Angin satu badan nampak..!
Bab mengaku makan dedak tu kira wokey la war..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

28 ulasan:

  1. hahaha...πŸ’©πŸ’©πŸ’©

    BalasPadam
  2. 2 kali 5 la admin dgn anuar musa ni... Anuar musa makan dedak, admin pula makan najis kafir2 harbi DAP PKR RBA...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tapi kamu makan tahi Jibo dan Rozy.

      Padam
    2. Dedak dari bank Yahudi keluar dari bonton anak Cina gemuk okey boleh makan? Mwahahahahaha.

      Padam
    3. Dedak budaya umno.

      Padam
    4. Nak tarbiayah apa..pi masjid solat jumaat kt kg dia pun jemaah buat2 tak kenal je abe war.. imam baca khutbah abe war pulak asyik lyn wssp...parrot demo abe war...

      Padam
  3. Alim sangat ke nak tarbiah orang ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dia nak coba jadi alim. Sebab bos dia zalim.

      Hentam berbilion Ringgit, perintah kuku besi, paksa rakyat bayar GST dan entah apa lain cukai nak bayar hutang 1MDB.

      Padam
  4. Tarbiah momok pasal dulu ngaku we te fundementalist islamic state skg ni sokong puak pluralist. .. gay lgbt komunis syiah evangelist libral.. tarbiah marina anak perempuan yg sokong G25 libral banyak ke gereja dari masjid...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kau anarkis, biadap kurang ajor, menuduh Marina tanpa justifikasi, atau apa apa penerangan sikit pun.

      Mak bapak kau tak bimbing kau, masa kecil, tinggalkan kau seorang di rumah masa mereka pergi menoreh getah. Kau main di tepi kandang babi, bila lapar, ambik seketul dua tahi babi, makan. Itu pasal mulut kau selalu bau busuk macam tahi babi.

      Padam
    2. Aku nak balas tapi tak faham satu haram benda yang 10:47 cakap. So aku gelak je la.

      Mwahahahahahaha.

      Padam
    3. Najib tak nak bagi kondom percuma pada protun Dan Anak tun m 'marina tun m,sebab itu golongan protun tak dapat makan dedak

      Padam
  5. Ko tak layak nak tarbiah ahli umno .... tarbiah diri sendiri dulu apa yg kamu lakukan dahulu semasa jadi menteri ..... sudah lupa ke?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul betul betul, pegang bola kelantan pun tak layak , gaji pun tak terbayar. Baik pegang kontol kau saja.

      Padam
  6. Bukan dia saja sebenarnya yang kena tarbiah ramai lagi. Mungkin salah satunya termasuk pemimpin yang kau puja.Ada yang buat klip video,ada yang kena tangkap basah dengan bini kawan,bab rasuah tak payah cerita lah.Selain Soi Lek yang lain semua buat muka selamba,pelahap dengan jawatan,dah berpuluh tahun pun tetap tak mahu pencen.Yang sedihnya ialah penyokong bodoh yang saling mempertahan kan pemimpin yang haprak ini.

    BalasPadam
  7. Alim meow meow kucing, cover bos suka kencing, biar bos rasa kamcing,tapi rakyat pandang hancing,kalau camni rosaklah dacing,mana nak paling, mana nak pusing,kepala pening. Flykite dah mereng, Bos dah gering, kolam hippo dah kering. Karabau balik Sabah bela lebah. Matmustlearn jual aiskrim. gelas tak pecah dok rumah, keluar orang tengok menyampah. Baling terompah.Sabeli ikan jadi nelayan.sesekali masuk pertandingan nyanyian. Minah tomboi jual asamboi. Roti nan dah tak laku.sekarang jual getah seluar kat pasar minggu.Kabinet kayu dok termanggu.KB bertempiaran. MT rasa empty. Nak buat apa tak reti.poket kosong takdak isi. Dulu bos bagi.sokong hari hari. Bos sudah lari. Sekarang tanggung sendiri.Mana mau pergi?
    Mula lah...Tun baik, terbaek, Muhi best, Shafie handsome, Mukriz kacak..aku dulu dipaksa sokong dia..terpaksa sokong! walau menonong..
    Semua kelentong.nak hidup nak untung. Bila2 sanggup berbohong.
    Tun dah tunjuk macamana. Mari kita lihat siapa yg kenaaa...

    BalasPadam
  8. Sebenarnya tak sabar tunggu komen dr DSN. Atau DSN dah tau ramai netizen yg dok tengah tunggu ni. Tan Sri seorang ni dah kering idea kot. Biar orang UMNO analisis dan buat telahan sendiri apa maksud yg tersirat.

    BalasPadam
  9. Dah takda benda nak spin ... harapkan madey yg dah tua bangka nyanyok saja ... bila takda bahan mula merapu .. janji ada buat kerja dedak masyukkk .. go fly kite !!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bapa engkau tak tua? Ooo dah mampus barangkali.
      Go fuck

      Padam
  10. Akhirnya mengaku juga, rupa2nya dia mmg salah seorg pemakan dedak. Lepas tu nak kaitkan org lain spy nak mkn dedak mcm dia..haha. Go fly kite..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jangan jadi macam politaikun tertentu meskipun dah ada video dan gambar pembabitan skandal seks masih ada muka nak twist dan menafikan keterbabitan. Ini lebih buruk impaknya terhadap ketelusan dan integriti.

      Padam
  11. Side madey tak pakai dedak, jing jibbo masuk mesti kita hentak!
    Biar dia terberak berak..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Makan pasir kot.

      Padam
  12. Jing jibbo.. Ko pilih jawapan paling sesuai untuk ko.
    1) cai jibbo boleh dikategorikan sebagai:
    a) baghal
    b) keldai
    2) sukatan dedak untuk Jing jibbo adalah:
    a) kilo
    b) guni
    3) Jing jibbo pernah menerima rawatan di:
    a) Tampoi
    b) Tanjung Rambutan
    4) Jing jibbo juga dikenali dgn panggilan:
    a) Red bean
    b) Mr Bean
    5) Berapa kah anggaran berat otak Jing jibbo:
    a) 2.6 Grms
    b) tiada langsung

    Jing..boleh jawab? Mudahkan?

    BalasPadam
  13. Projib tibai Protun; Protun carut Projib: Superman Dap ketawa sepuas puasnya.

    BalasPadam
  14. Kalau dalam sistem 4 khulafakin sifat Phd (perasaan hasud dan dengkil) boleh berkembang makanya tidak hairan kalau ianya berkembang berkali ganda dalam persekitaran demokrezy.

    BalasPadam
  15. Kenyataan yang dari sudut politik adalah betul (mengaku) akan pergi lebih jauh berbanding kenyataan retorik, munafik dan hipokrit.

    BalasPadam
  16. 2.54..salah tu..projib CARUT protun, protun tibai projib..baru lah betul.carut ni jing jibbo yg mula kan.
    Jibbo & hippo ketawa sepuas2nya menuju bank..

    BalasPadam