Ahad, 7 Disember 2014

Esok Batal Pasport...Lusa Batal Kerakyatan Komunis Ni..!


Syabas..! Ambil tindakan..! seperti yang Najib sebut semasa PAU yang lalu, masa amaran sudah selesai..! bertindak..! esok batal pasport lepas tu batal kewarganegaraan komunis Alvin ni..!

Komunis ni mana ada kasih dan cinta kepada negara..! 

Jabatan Imigresen akan membatalkan pasport milik blogger seks kontroversi Alvin Tan mengikut Akta Imigresen esok. 
Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi berkata jabatan berkenaan mempunyai kuasa untuk membatalkan dokumen perjalanan Tan kerana ia merupakan harta kerajaan.

"Pasport boleh dibatalkan di bawah Akta Imigresen dan kita akan melaksanakannya esok (Isnin)," katanya kepada pemberita selepas merasmikan Skuad Khas Anti Maksiat, Perjudian dan Kongsi Gelap (STAGG) di Institut Penyelidikan Perhutanan Malaysia (FEIM) pada Ahad.

Ia berikutan posting terbaru Tan di Facebook yang mempersoalkan tindakan Sultan Selangor, Sultan Sharafuddin Idris Shah menarik balik gelaran 'Datuk Seri' yang dikurniakan kepada Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim.
Lu Fikir La Sendiri!!!

4 ulasan:

  1. I do not believe master eh sorry minister of rhetotic wud do it.........prove me wrong zahidi, sir

    BalasPadam
  2. Aku tak SETUJU KDN punya kuasa besar mcm. ni! Bayangkanlah kalau si PENDATANG KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM memerintah! NA#UZUBILLAHI MIN ZALIK!

    Dan sekarang INTERPOL yg. diKUASAI si Barat-ZIONIS sewenangnya nak MELABEL umat Islam yg. anti-Barat/Zionis-ISrael sbg. 'pengganas' dan cuba MENGHASUT seluruh dunia tunduk kpd. SATU (NWO) sistem menghapus jenayah supaya senang mereka nak kawal tentangan Dunia Islam kpd. Barat-Zionis; termasuk dgn. menghalang org. yg. disyaki (belum dihukum sbg. bersalah) utk. menaiki kapalterbang - termasuk di AiraSIAL. Dan aku syaki MAS-PENGKHIANAT pun akan ikut - apalagi dikuasai OMPUTIH!

    Sepatutnya Kesultanan Islam/Melayu/YDPA, melalui Majlis Raja-Raja dikembalikan KUASA EKSEKUTIF memberikan KERAKYATAN; yg. mana kuasa ini telah diRAMPAS sewenangnya oleh PENJAJAH British/ZIONIS-KEPARAT. Maka, ini akan menentukan mana-mana PARTI POLITIK yg. menjadi K'jaan tidak boleh menghapuskan kerakyatan sesuka hati.

    Dan lihat artikel yg. sungguh BERNAS ini juga membuktikan begitu jelasnya PENGIKTIRAFAN pelansongan kuasa EKSEKUTIF Raja/Sultan Melayu (Executive Monarchy - walau tidak mutlak) dari semasa PENJAJAHAN British-ZIONIS pun; hingga semasa Perlembagaan Persekutuan digubal, bukan sekadar “Hiasan/Simbol Adat“ (Ceremonial Monarchy), terutamanya dlm. MEMPERTAHANkan ISLAM/umatnya – oleh Yang Berbahagia Dato’ Haji Mahmad Naser Disa dari Yayasan Murni Aqidah – di https://akarimomar.wordpress.com/tag/perlembagaan-persekutuan/ , Hijrah Minda: Agenda Transformasi Islam , Haji Mahamad Naser bin Disa[1], 7 April, 2012!

    Nenek TUA Sambal Petai.

    BalasPadam
  3. PEMBETULAN: (perenggan pertama)

    Aku tak SETUJU KDN punya kuasa besar mcm. ni! Bayangkanlah kalau si PENDATANG KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM memerintah! NA'UZUBILLAHI MIN ZALIK!

    Nenek TUA Sambal Petai.

    BalasPadam
  4. AKU DAH TENGOK PATTERN, AKU RASA ANON 751, 753, BERGELAR NENEK TUA SAMBAL PETAI, ADALAH TROJAN, SPAMMER, TROLL MILIK DAP-PKR, LIKELY RED BEAN PLAYER.....

    KONON MENGUTUK OPPOSITION, MEMAKI HAMUN, TAPI KOSONG UNTUK MENGELIRUKAN OTHER READERS...

    TAKTIC KOTOR LAMA.....

    BalasPadam