Selasa, 2 Disember 2014

Polis Perlu Tegas Terhadap Komunis..!

  • Polis akan panggil penganjur makan malam PKM
 1 / 1 
GEORGETOWN - Polis akan memanggil penganjur majlis makan malam perajurit Parti Komunis Malaya (PKM) di Taman Chai Leng Seberang Perai Sabtu lalu.

Timbalan Ketua Polis Pulau Pinang, Datuk A Thaiveegan berkata, pihaknya sudah mengenal pasti individu yang terlibat dan akan memanggil mereka untuk membantu siasatan dalam masa terdekat.

Menurutnya, polis menerima 24 laporan setakat ini termasuk dua di Johor mengenai penganjuran majlis itu. akan malam berkenaan.

"Daripada laporan yang kita terima, penganjuran majlis itu menimbulkan keresahan, kegusaran dan ketakutan masyarakat terhadap kemungkinan perjuangan komunis akan dihidupkan semula.

"Mereka akan dipanggil bagi membantu siasatan mengikut Seksyen 505 (b) Kanun Keseksaan," katanya pada sidang media di sini hari ini.

Sabtu lalu, kira-kira 800 individu dipercayai ahli dan susur galur keluarga bekas ahli PKM di Malaysia dan Thailand dikatakan hadir pada majlis makan malam anjuran Persatuan Persahabatan Abad Ke-21 Malaysia.

Majlis itu dipercayai dianjurkan bagi memperingati ulang tahun ke-25 penandatanganan persetujuan damai Hadyai membabitkan parti itu yang seolah-olah cuba mengangkat perjuangan Setiausaha Agung PKM, Chin Peng.

Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. Aku dah tak PERCAYA! Sebelum dianjurkan acara awam mengenang PENDATANG KAPIRDAJAL PENGGANAS KOMUNIS CINA - kenapa PDRM tak ambil tindakan?! Itu yg. mengherankan tu!

    ini MENGANCAM keselamatan negara serta rakyatnya serta MENGHINA PENGORBANAN dan PENDERITAAN BUMIPUTERA yg. TERKORBAN dlm. GENOSID oleh puak PENGGANAS Komunis Cina- ni, yg. mana MAJORITI mangsa adalah BUMIPUTERA Islam/Melayu MISKIN dari kpg., termasuk para PERAJURIT kita serta ALIM-ULAMA/TOK PENGHULU kita!

    Aku tengok MO biasa si PENGGANAS PENDATANG KAPIRDAJAL DAPBANGKAI/PKRSODOM serta TUAN Barat-Zionisnya, letakkan PENYAMAQ-PENYAMAQ Islam-pakai-tudung atau pakai kopiah/songkok!

    Patutnya KDN ambil alih SIASATAN - ke atas perhimpunan PENGGANAS KOMUNIS CINA ini, termasuk siasatan ke atas, yg. pakai tudung dlm. gambaq - siasat IC mereka; betulkah mereka ni Islam: kerana kalau mereka ni asyik MENYAMAQ sbg. Islam, maka MO ini boleh MENGANCAM Keselamatan ISLAM/umatnya; cepat laksanakan Akta Hasutan yg. terbaru!

    Bahkan MO DAJAL serta RASIS ini juga disyaki menggunakan si Bukan Islam-muka-Melayu dari Filipina/Indonesia/Thailand - berapa agaknya dibayaq. Jadi ini juga boleh diSIASAT oleh SPRM! SPRM kat P. Pinang tu - siapa ketuanya; JANGANlah mcm. BUTA dan TULI! Dahlah kes elaun PPS HARAM dan penjualan Tanah Negeri/Tanah Rizab kat P. Pinang (termasuk kat Temasik yg. juga dikuasai, rejim S'pura yang menjadi pusat MOSSAD/CIA/NATO terbesar di Asia Tenggara; yg. mahu memisahkan Sabah/Sarawak yg. amat kaya minyak-gas, dari Malaysia in) - tak dak lansung SIASATAN mahupun kalau siasat; lepas tu HILANG berita; GERAM betul aku!

    Nenek TUA Sambal Petai.

    BalasPadam
  2. Polis hanya menyiasat..yg kuasa tuduh atau tak tuduh bukan d bidang dan kuasa Polis.. Pwjabat peguam negara..

    BalasPadam