Rabu, 20 Mei 2015

REPUBLIK MALAYSIA - PR..!


Ini ler yang bakal berlaku jika puak pakatan haram ini dibenarkan memerintah Malaysia..! Nauzubillah..!

Melayu Islam didalam PR hanya kuda tunggangan..! segala pandangan mereka tidak akan dilayan malah kehendak komunis la yang akan mereka pastikan berjaya dan berjalan..!

Islam, Melayu, Raja, Bahasa dan hak Keistimewaan Melayu dan Bumiputera akan dilelong selama lamanya..!

Bertanggungjawab kah kita?

Lu Fikir La Sendiri!!!

KUALA LUMPUR - DAP menolak kabinet bayangan sebagaimana yang dicadangkan oleh Ketua Pembangkang, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail.
Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng mendakwa, cadangan itu bukan lagi satu perkara yang praktikal untuk dilaksanakan.
"Lebih baik setiap parti mempunyai kabinet bayangan masing-masing.
“Kabinet bayangan DAP membabitkan 18 portfolio kementerian yang diwakili setiap ahli Parlimennya," katanya pada satu sidang media di Dewan Rakyat, di sini, hari ini.
Sebelum ini, Wan Azizah mengumumkan setiap kementerian di kabinet bayangan PR akan diwakili oleh seorang ahli parlimen dari setiap parti.
Beliau berkata demikian sebaik memulakan tugas sebagai Ketua Pembangkang di Dewan Rakyat, semalam.
Kata Guan Eng lagi, keputusan untuk melaksanakan kabinet bayangan sudah dimaklumkan kepada Wan Azizah.
"Ini merupakan satu lagi usaha DAP untuk mengangkat standard perdebatan politik antara pembangkang dan kerajaan," katanya lagi.

3 ulasan:

  1. barua2 & musibats melayu yg menyokong DAP masih tidur, belum sedar, nak kena tampar & siram dgn air kencing baru bangun...puuiihhhh..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bukannya mereka masih tidur atau belum sedar. Mereka sudah lama terjaga dan sedar apa yang berlaku. Cuma mereka ini ialah orang-orang yang jahat dan hitam hatinya dan bersama-sama DAP untuk menghancurkan Islam.

      Kalau di tampar dan di siram air kencing pun mereka akan ketawa dan akan terus minum kerana mereka memang rela menyokong DAP. Matlamat dan kesetiaaan mereka hanya untuk DAP dan mereka tidak kisah di lambung tulang babi untuk di gigit-gigit sebelum menyalak-nyalak bagi Tuannya.

      Padam
  2. Najib mesti berundur demi keselamatan Melayu dan Islam

    BalasPadam