Khamis, 26 November 2020

Bajet 2021~ Pengkhianat Dikhianati Atas Pengkhianatan..!

 

Puak ni kalau bab khianat mengkhianati memang terer..! memang nombor wahid..! Rupanya pengkhianatan yang di rancang dengan memandorkan Mahfoz Bean sebagai orchestra conductor telah gagal. Rupanya nak panggil belah bahagian pun tak cukup bilang.


Pengkhianat rupanya dah tertelan kapur barus. Pengkhianat terpaksa menarik balik kolop supaya tak terdedah kepala. Pengkhianat kena main cantik..tak gitu? Baca 
sini

Bila di semak, di teliti dan di kira tak cukup 2..Mana lagi 2???

Lu Fikir La Sendiri..!

6 ulasan:

  1. Tahniah abang Najib kerana berjuang unuk pencarum KWSP.Tak sia-sia lah jenama Bossku yang sememang nya sudah melekat di hati rakyat.

    BalasPadam
  2. Najib Quotes "Saya rela digelar pengkhianat dihina difitnah demi perjuangkan nasib rakyat jelata"

    bandingkan dng

    Tun Mahathir Quotes "Pada petang ini PejWamg istihar tolak bajet 2021, malam boleh kerjasama dng Mahyuddin kalau 'kena caranya'"


    Lu fikir lah sendiri..

    BalasPadam
  3. Pengeluaran 10K wang KWSP bukan melibatkan tambahan peruntukan dalam belanjawan kerajaan di mana ia nya ialah wang dari sumber yang lain.Setelah diluluskan seandai nya jika pengeluaran dari RM45 bilion sehingga RM70 billion berlaku ia nya adalah satu jumlah yang sangat besar untuk suntikan dalam pasaran modal dikala ekonomi dalam keadaan merudung.

    Pencerahan dari bekas PM najib sangat mudah difahami iatu apabila wang ini disuntik di pasaran ia bakal menjadi ransangan yang berganda kepada perkembangan ekonomi.Dengan nilaian asset berjumlah RM 960 billion tidak ada masaalah langsung untuk KWSP meluluskan pengeluaran ini....Agak nya Abah ambil masa sikit untuk memahami perkara ini.

    BalasPadam
  4. Abah tengah layan kanser prostat mana ada masa nak faham kenapa ekonomi ransangan berganda dari bossku...!!

    kah kah kah

    BalasPadam
  5. Bahas punya bahas tak setuju itu ini akhirnya semua akur dengan belanjawan. Dengan hanya memberikan bunyi suara setuju. Bila diusul en bloc iaitu undi secara perseorangan mp..masing masing diam tak berkutik.
    Hebat strategi azmin yg akhirnya kerjaan PN adalah kerajaan sah. Segala cadangan diterima. Belanjawan lulus! Bukan kerajaan pintu belakang. Bravo!

    Azmin berkata benar, kau tolak aku kau tak akan jadi pm.hahahaha

    BalasPadam
  6. Seorang pemimpin kebolehan nya akan benar-benar diuji apabila negara berada dalam situasi krisis.Atok membuktikan kebolehannya semasa krisis kewangan 1998 dengan formula-formula ajaib yang tak sanggup dilakukan oleh orang lain tapi berjaya menempa kejayaan.

    Dsrn juga menunjukkan kebolehan nya yang luar biasa tatkala dunia mengalami krisis sub-prima yang parah ditahun 2008/09 dimana ekonomi hampir seluruh dunia mengalami penguncupan pertumbuhan termasuk Malaysia.

    Dengan cara dan kaedah tersendiri berserta keberanian Dsrn berjaya membawa Malaysia keluar lebih cepat dari kegawatan tersebut malahan selepas itu pertumbuhan ekonomi Malaysia untuk pertama kali dalam sejarah dan selam enam tahun berturut-turut sehingga 2017 berjaya mengatasi pertumbuhan ekonomi Singapura.Ini adalah fakta.

    Begitu lah penting nya seorang pemimpin yang dipilih untuk memimpin akan sentiasa bijak dalam membuat keputusan baik negara dalam keadaan aman mahu pun dalam krisis mesti akan sentiasa membuat keputusan tepat dan tidak mudah panik kerana kesan nya adalah rakyat.

    Masaalahnya ramai sangat pemimpin yang gila kuasa,gila glamour tapi hakikatnya tiada keupayaan.Bila saja time krisis tiba maka tuan-tuan penasihat lah yang sebenar nya yang tukang buat keputusan.

    BalasPadam