Isnin, 2 November 2020

Belum Mula Dah Rebah..!

 


Niat kena baik beb..!


Ada apa apa ke?


Lu Fikir La Sendiri..!

4 ulasan:

  1. ALAHAI SIAN BELUM DAFTAR SUDAH KECUNDANG
    SI ROS PUN SATU HAL SUKA SAKAT SI TUA KEREPOT
    TINGGAL ANAK DAN ABAH TELO SUDAH GOYANG
    MAKLUM LA SAJA LAH KAN TEDUH DIPOKOK REPUT


    SEGERAKAN TINGGALKAN POHON YANG REPUT
    SIA SIA NANTI PALA BOTAK DIHEMPUK DAHAN MATI
    SI ROS PUN SATU SAKAT ATOK SAMPAI SEMPUT
    KESIAN ATOK AKHIR HAYAT TIADA SAPA YANG SUDI


    kikikiki..

    BalasPadam
  2. Kesal menjatuhkan kleptokrasi pada pru14. Rupanyer dia beronggeng senyap2 dgn nuwar angkat balik kerjasama dgn klepto.hahaha.

    BalasPadam
  3. Hari pengundian sidang bajet bakal dilakukan nanti keputusan yang bakal diterima akan memeranjatkan seluruh negara.

    Jangan terperanjat..!!?

    Inshaallah !!! Yang bakal terjadi undi dipihak Kerajaan tidak mencukupi ..apa terjadi nantikan..tunggu sekitar minggu 22hb hingga 27hb.. Awan mendung di seluruh tanah air, bila mana rakyat bertambah bingung dengan suasana dan keadaan di negara ini

    Hilang sokongan dari Ku Li mahupun Najib adalah pasti.

    Tetapi tidak dapat dipastikan masih adakah lagi lagi Ahli Parlimen dipihak Kerajaan yang berbolak hatinya dalam menyokong' Muhyiddin?

    Pengumuman Mazlee keluar Pejuang kini hanya dianggotai empat Ahli Parlimen – Tun Mahathir Mohamad (Langkawi), Mukhriz Mahathir (Jerlun), Amiruddin Hamzah (Kubang Pasu) dan Dr. Shahruddin Salleh (Sri Gading)

    Sebelum ini, seorang lagi Ahli Parlimen yang rapat dengan Tun Mahathir iaitu Syed Saddiq Syed Abdul Rahman (Muar) lebih dulu memilih tidak bersama dengan PejWang.

    Menurut Maszlee, keputusan itu dibuat berdasarkan dapatan fakta kajian lapangan dan tinjauan terperinci terhadap aspirasi serta kehendak rakyat terbanyak.

    Bekas Menteri Pendirikan era pemerintahan Pakatan Harapan itu menegaskan, beliau yakin rakyat sudah muak dengan politik percaturan kuasa oleh politikus elitis. Wahai Mazlee baru perasan ke..!?

    Bukan muak dah meluat tapi dah keluar muntah hijau dari umur remaja sampai anak dah kerja muka muka hodoh tak sedar diri mahu nak kuasa lagi.

    Keputusan Dr. Maszlee, bekas Menteri Pendidikan era PH keluar daripada Pejuang tidaklah memeranjatkan sebenarnya tetapi Tun dan Boboi yang terperanjat besar kerana tiada lagi kuda tunggangan kedua anak beranak ini.

    Makin sepi hati atok makin terbakar lah rasa ego tingginya. Maka Tun akan membakar Dewan Rakyat pada 6.11.2020 usul tidak menyokong bajet 2020.

    Bagi nya biar rakyat merana asal hatinya puas melempiaskan nafsu amarahnya. Kita tengokkan siapa yang terbakar sebenarnya.

    Kesiannnn..

    Kegusaran Muhyiddin dan kemnya kini juga bertambah gundah gulana. Bila amanat dikhianat dan dijual beli dengan duniawi sebelum kebangkitan bangsa jawi di ufuk timur yang dijanjikan akhir zaman.

    q serra serra

    BalasPadam
  4. Kerajaan PN TOTALLY INCOMPETENT handle covid. Bandingkan dgn kerajaan Singapura. Dulu Singapura berpuluh ribu kes, skrg tak sampai sepuluh. Itu beza diantara orang cerdik dgn orang tak cerdik yg asyik nak main politik. Melayu juga yg jadi mangsa, sampai nak kena keluarkan duit epf. Masa tua nanti macam mana?

    BalasPadam