Sabtu, 28 November 2020

Nurul Buat Papa Putus Selera Bersenggama..!


Dalam main ada main, Anwar kira boleh bermain main dengan kuda belang rupanya kuda belang tak main main..! Nampaknya Aljub pun turut takde selera nak main..!

Keputusan saat-saat akhir pimpinan pembangkang di Dewan Rakyat semalam bukan saja mengundang kemarahan penyokong mereka, malah turut mengecewakan sebahagian ahli parlimen blok tersebut.

Hari ini sekurang-kurangnya tiga ahli parlimen PKR menyatakan secara terbuka bagaimana mereka bersedia untuk menolak belanjawan berkenaan melalui undi belah bahagi.

Dalam kenyataan bersama dikeluarkan petang ini, Ahli Parlimen Johor Bahru, Akmal Nasir, Hassan Karim (Pasir Gudang) dan Nurul Izzah Anwar (Permatang Pauh) berkata arahan berkenaan mengikat mereka untuk mematuhi disiplin parti.

"Arahan yang dikeluarkan semalam oleh pimpinan pembangkang bagi meluluskan peringkat dasar Belanjawan 2021 amat mengecewakan banyak pihak.

"Kami sudahpun bersedia untuk menolak belanjawan tersebut sehinggalah arahan di minit akhir yang mengikat ahli parlimen PKR mengikut kepatuhan disiplin parti," kata mereka.


Dalam masa yang sama, tuhan politik mereka DAPig juga masuk jarum hantar anak buah sound Aljub..

Pemuda DAP menggesa Ketua Pembangkang Anwar Ibrahim memohon maaf secara terbuka kepada rakyat dan rakan sekutu dalam Pakatan Harapan.

Ini selepas Anwar memberi arahan saat-saat akhir untuk tidak meneruskan undi belah bahagi pada undian Belanjawan 2021 peringkat dasar semalam.

Setiausaha Pemuda DAP Eric Teh Hoong Keat berkata DAP perlu pertimbang untuk memutuskan "berpisah" dengan PKR dan menyusun semula barisan pembangkang sekiranya Anwar, yang juga presiden parti itu, enggan meminta maaf.

"Anwar telah mengakui bahawa beliau memberi arahan supaya DAP dan PKR agar tidak menyokong usul undi belah bahagi Belanjawan 2021 di Dewan Rakyat.


Tapi main dengan PH ni, jangan lekas melonjak. Ini semua boleh juga kita sifatkan pisang yang perlu ditabur kepada monyet monyet peliharaan. Pisang mesti diberi untuk mengenyangkan pengikut yang kepanasan.

Apabila halwa telinga para monyet di isi dengan harapan dan kepalsuan maka hilanglah panas, hilang lah baran. Bertaut balik para monyet bergayut di dahan kepalsuan.

PH mesti tunjuk yang mereka tak sokong bajet. Solekan bajet yang tidak menepati kehendak rakyat mesti terus ditayang. PH mesti menunjukkan bahawa siapa jua yang tersasar maka perlu di berikan peringatan. Pemimpin tidak penting, yang penting rakyat. Baru sesuai dengan teori penipuan pembela rakyat. Itu kan modal mereka selama ini. Apa ada hal kalau kena belasah dan kutukan. 

Hakikat bahawa Aljub tidak cukup bilangan yang mampu memberikan sokongan seterusnya memenangkan belah bahagian tidak boleh di dedahkan. Tidak boleh di perkatakan.

Bagi Anwar dan pemimpin PH, zikir bahawa Anwar ada bilangan mesti terus diratib di bibir dan tersemat ke benak pemikiran monyet@kuda belang.

Sampai bila? Sampai Anwar jumpa lobang. Lobang apa?

Lu Fikir La Sendiri..!

6 ulasan:

  1. BIAR MATI BERDIRI KONON DARI MELUTUT BEDEBAH
    KEPALA LUTUT SI BOTAK BERJAMBUL SUNGGUH
    INI KEPERLUAN RAKYAT YANG SANGAT SUSAH
    ANAKCUCU ATOK BERLAGAK SOMBONG DAN ANGKUH


    MINGGU INI MINGGU REALITY
    SEBLOM ITU SUMA SEMBANG KARI
    I GOT NUMBERS ITU KATA ALJUBORI
    AKHIRNYA ATOK DIKENCING BERJEMAAH LAGI


    ATOK DAH MULA MARAH SANA SINI
    SUKAR TERIMA DIRI SEMAKIN SUNYI
    RAGAM ORANG TUA MENGELIKAN HATI
    HAAH TEPOKK SUPER RING TAMBAH LAGI


    SUMA SEMBANG KARI KIKIKIKI...

    BalasPadam
  2. Ko seronok betul dok bantai geng PH tapi sedarlah bahawa geng melayu moo dan pengkhianat2 celakalah kumpulan bangsat melayu korup yg tak ada maruah. Semuanya halal asal kekal berkuasa dan dapat terus korupsi sampai habis ajal. Dapat restu drp lobai2 mercedez tunggang agama pula tu.

    BalasPadam
  3. Pemimpin cakap tak serupa bikin. Untung lah rakyat msia mendapat pemimpin sebegini. Nila sebelanga susu setitik.

    BalasPadam
  4. Mati mati aku ingat dap selama ni bijak. Ramai profesional dlm parti. Pegang teguh demokrasi. Bila cakap pasal rasuah pasal tadbir urus pasal law punya gah.
    Tolak pemimpin perasuah.
    Rupanya dap pun turut bersama dengan umno dan pas sokong kerajaan. Kahkahkah.
    Bijak bijak.. Sekali kena bodoh je dgn melayu anuwar. Hawau.puiii

    BalasPadam
  5. Sampai bila? Sampai Anwar jumpa lobang. Lobang apa? Pukikau

    BalasPadam