Selasa, 10 November 2020

Tak Berjenis Poad Ni..!


Sebagai bekas pemimpin yang pernah mengetuai JASA dulu, bukan main lagi dia berperanan mengampu bosnya. Entah berapa banyak duit JASA terbuang dengan kerja mengampu ni rakyat pun tak tahu dan tak nak tahu! 

Yang rakyat tahu, waktu itu Poad dan sekutunya termasuk Lobakman dan Arul Kanda bukan main lagi pusing satu Malaya dengan peruntukan yang besar menutup pekung 1MDB, menjilat ludah penipu dan pencuri..!

Rakyat nak tahu apa keperluan peruntukan besar kepada JASA dalam bajet 2021? Rakyat nak tahu ke mana nak dibelanjakan dan untuk apa? Poad patut membela bekas pekerja JASA yang dizalimi oleh kerajaan PH. POad sepatutnya mengusulkan bahawa peruntukan itu diberikan kepada bekas pekerja JASA yang telah diberhentikan dengan memberi mereka yang berminat untuk kembali bekerja. Itu yang patut Poad buat..!


 Dalam hal ini Ahmad Maslan dilihat lebih cerdik, cakna dengan keperluan rakyat yang dalam keadaan susah sekarang ini..


UMNO kalau nak kembali kuat kena buang jauh jauh jenis macam puad zakarsi ni..! Budak ni pun bukan nya laku lagi di Batu Pahat,  tapi mungkin kerana ketajaman lidahnya menyebabkan Jahit suka mangangkatnya sebagai ahli MKT. 

Sekadar faedah peribadi dan tentunya bukan kepentingan parti.

Buat apa simpan?

Lu Fikir La Sendiri..!


2 ulasan:

  1. Fuad guna jasa utk sebar propaganda bn. Skrg azmin, hamzah dan takiyuddin nak guna bajet jasa utk serang umno dan PH. Nak guna duit rakyat pula tu! Macam mana azmin sampai boleh naik jadi timbalan presiden pkr, sebuah parti berasaskan REFORMASI, sedangkan dia berideologi ANTI REFORMASI?!?!??

    BalasPadam
  2. Tak kira apa sebab..duit rakyat jgn salah guna admin..susah nak jawab dlm kubur nanti...Lu Fikir La Sendiri..!

    BalasPadam