Jumaat, 13 April 2012

Bocor..! Kisah Pengikut PAS Beri Bini Kepada Tok Guru!


Apa dah jadi dengan puak PAS ni? dah semakin sesat ! Itu sebab berlambak cerita ajaran sesat yang menyebabkan kerja Jabatan Agama Islam semakin mencabar. Ini kerana akal, budi dan hati mereka telah terpedaya! telah tertutup dek kerana taksub kepada seseorang dan sesuatu!!!

‘Ahmad 100’ adalah salah satu daripada sekian banyak ajaran songsang yang tersebar dalam kalangan orang kita. Sebenarnya seperti diakui Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim) ada beratus ajaran sesat di negara ini.

Antara prasyarat menjadi pengikutnya ialah, seseorang itu mesti bernafsu tinggi sehingga boleh berkahwin dengan 13 wanita dan bersedia menyerahkan isteri untuk ditiduri Ahmad. Jika isteri berkenaan gagal menaikkan syahwat Ahmad, suaminya tidak layak menjadi ahli ajaran tersebut.

Memang tidak masuk akal, tetapi ada yang terpengaruh. Salah seorang pernah menjadi pengikut ajaran ini mengaku jahil agama, sehingga termakan pujuk ketua ajaran tersebut tanpa sebarang was-was.


Isterinya dibenarkan tidur dengan lelaki berkenaan untuk beberapa bulan. Hanya setelah si isteri tidak mahu berpisah dengan Ahmad – agaknya ada yang luar biasa pada lelaki itu! – barulah si suami gelisah dan keluar dari ajaran tersebut.


Apakah betul ini terjadi kerana jahil agama? Sejahil-jahil orang pun rasanya tidak akan tergamak membiarkan isteri ditiduri lelaki lain. Sekiranya lembu atau ayam diberi akal, pasti mereka pun tidak menyerahkan pasangan kepada yang bukan hak.

Apa persamaan isu Ahmad 100 dengan puak PAS? persamaannya ialah mereka tenggelam! mereka tidak berilmu! mereka bodoh dan rela diperbodohkan! mereka taksub membuta tuli!

Yang lebih malang mereka rela menggadai agama hanya kerana termakan dengan hasutan dan tipudaya yang antaranya ialah janji syurga..!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan: