Khamis, 12 April 2012

Kan Dah Mati!


PUTRAJAYA, 12 April: Seorang peneroka Gatco, Kampung Serampang Indah Jelebu meninggal dunia ketika menyertai himpunan aman di hadapan Kompleks Jabatan Perdana Menteri (JPM) pagi tadi dipercayai akibat serangan jantung.

Menurut R Tanggam, yang turut serta dalam himpunan itu, beliau melihat mangsa jatuh terduduk ketika hampir 100 peneroka lain sedang berhimpun di perkarangan pintu masuk ke JPM.

Beliau yang berada hampir dengan mangsa kemudiannya membantu mangsa yang ketika itu masih bernafas sebelum meminta pertolongan daripada pihak keselamatan yang berkawal.

Tidak lama kemudian mangsa dibawa ke dalam pondok pengawal sebelum disahkan oleh doktor yang datang kira-kira jam 12 tengah hari.

Sementara itu, himpunan hari ini adalah bagi menyerahkan memorandum kepada Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Abd Razak bagi membantah tindakan Mentri Besar Inc (MBI) yang semasa itu diterajui Tan Sri Isa Samad yang didakwa menjual tanah mereka.

Tak payah la demo demo nih! Kan dah menyusahkan orang! Mati kat rumah kan lagi senang!

Lu Fikir La Sendiri!
Published with Blogger-droid v1.7.4

7 ulasan:

  1. harap demo bersih nanti lagi ramai yg mati..

    BalasPadam
  2. Umno juga dipersalahkan.. bangang puak2 pr

    BalasPadam
  3. UMNO dah hantar skuad pemedih mata dan samseng kaki pukul. Pukulan maut yang dihantar oleh puak-puak UMNO menyebabkan lelaki penyokong PR telah rebah dan mati serta-merta tetapi laporan bedah siasat yang dikeluarkan oleh doktor-doktor tajaan UMNO menyifatkan kematian lelaki penyokong PR itu sebagai sakit jantung. UMNO memang kejam..!!!

    Aku nak tengok la pencacai-pencacai PR tulis laporan media macam tu. Biar banyak penyokong mereka yang MAMPUS semasa BERSHIT 3 suku nanti. Biar tenteram sikit Malaysia ni dari penyokong Al-Juburi dan amBABIga....

    BalasPadam
  4. lebih ramai lagi orang bodoh macam ni mampus lagi baeeekkk...

    BalasPadam
  5. Kalau aku jadi waris si mati ini, AKU AKAN SAMAN ORANG YANG MENYURUH NYA DERDEMO. Apa, tak ada org lain ke nak berdemo, sehinggakan org sakit jantung pun di brainwash nya untuk berdemo.

    BalasPadam
  6. Al-fatihah kepada Allahyarham.. Semoga rohnya dicucuri rahmat.

    Ayuh Kita Bangun Laungkan 'Asal Bukan Anwar Ibrahim' (ABAI)!!!!

    Mohon linkkan ke blog saya untuk sama-sama memerangi maklumat dengan puak kaki bangkang yang tak kenal erti budi dan pekerti!!!!

    BalasPadam
  7. Mencaci tanpa memahami duduk perkara sebenar dan penderitaan org lain, ini bukan sekadar persoalan kerajaan atau pembangkang tapi ini soal keadilan dan penderitaan rakyat kecil, memperkecilkan mereka adalah mematikan hati nurani sendiri, sedang urusan mati bukan akhir dari segala perkara, bukan kita yang menentukan akhir dan balasan bagi kematian seorang pendemo ini

    BalasPadam