Rabu, 11 April 2012

Demam Lagi La Nik Aziz..!

Belum pun kebah dari sakit yang menyelubungi batang tubuh pemegang kunci suluger ni..tetiba datang pulak kenyataan dari Kuli yang mengiktiraf usaha dan kesungguhan Tok Pa dalam merampas Kelantan dari celah kangkang Nik Najis..

Anggota Parlimen Gua Musang Tengku Razaleigh Hamzah mengakui ketokohan Datuk Seri Mustapa Mohamed dalam menerajui Umno Kelantan yang dilihat telah berjaya mengembalikan sokongan besar rakyat negeri itu terhadap Umno.

Beliau berkata Mustapa begitu komited dalam usahanya memenangi hati rakyat Kelantan untuk kembali menyokong perjuangan Umno.


Lu Fikir La Sendiri!!!

9 ulasan:

  1. SEB BAIK MISI KAT SPITAL TU CUN2 BELAKE. JGN DIA TERKESIMA SUDA..KANG X PSL2 PADAM PLAK KEHKEHKEH

    BalasPadam
  2. dah baca yaasiin

    BalasPadam
  3. Dah pakat dengan Malaikat supaya dilewat kan cabut nyawanye sebab tak puas lagi jadi MB... kalau boleh nak sepenggal lagi... bolehlah kempen doakan pecah perut orang lagi...

    BalasPadam
  4. setiap x dia keluar hospital ada je yang dia merapu...

    BalasPadam
  5. Adakah TG Rajali buat majlis nak puji datuk Pa atau nak ajak orang pergi bersih 3.0?.
    Tg Rajali telah mengakui UMNO asyik menipu dalam setiap kali pilihanraya, disebabkan itu beliau sanggup untuk bersama rakyat dalam bersih 3.0.

    BalasPadam
  6. Sape Tg Rajali ???? Anak raja wali selipar ke??? Tak kenal pun....!!!!

    BalasPadam
  7. ulamak adalah pemawaris nabi... sesungguhnya sesiapa yg mengutuk pewaris sama seperti menyakiti tubuh ku....

    BalasPadam
  8. aku maki Nik Najis...alhamdulillah aku ok pun...takde pun bala..sebab orang tua ni hanya Nik Najis..bukan ulama pun...haha...bila la nak baca Yassin untuk orang tua ni...???

    BalasPadam