Isnin, 30 April 2012

Video Pengakuan Nik Aziz Beri Duit Kepada Perusuh

Tua kutuk Nik Najis mengakui bahawa beliau memberikan duit saku kepada perusuh untuk merusuh dan melakukan kerosakan di Ibu negara pada 28 April lalu. 2 hari sebelum itu MurSHITdol hamPAS @ tua kutuk mengatakan wajib bagi sesiapa menyertai perhimpunan Beershit 3.0 !


Untuk apa? untuk menghuruharakan negara! untuk memukul pihak keselamatan! untuk buat rusuhan! Terbukti dah bahawa Nik Najis antara penyumbang utama kepada kerosakan dan kekalutan tempoh hari..! 


Video dari KLXPress




Apa tunggu lagi? Lu Fikir La Sendiri!!!

6 ulasan:

  1. Moga si tua bangka ini cepat sembuh dan dapat memohon keampunan dari Allah ...mudah2ah tidak terlambat...biasanya kalau dah msk hospital dan keluar semula dah tak lama lagi tu..

    BalasPadam
  2. kita tak payah doakan orang tua ni.biarlah dia mati dengan amalan2 tak sihat dia-kalau tak dia tak merasa janji Allah, setiap amalan baik dibalas baik dan setiap amalan jahat dibalas jahat juga-Nik Aziz ialah orang yg rugi - di akhirat nanti pasti ditemui apa yg Allah janjikan

    BalasPadam
    Balasan
    1. astaghfirullahal azim....

      Padam
  3. orang tua gila...cakap pun merapu..

    BalasPadam
  4. Biasanya orang macam ni nyawa liat sikit nak melayang Bro!!!!! tu pasal keluar masuk hospital tapi tak pernah serik. Kalau dia hidup 100 tahun lagi pun tak apa..sebab makin tua makin nyanyok tu pasal keluar fatwa yang bukan-bukan.

    BalasPadam
  5. Hahaha Korang nie putaq Alam la. Mana ader Tuan Guru bagi duit poket utk merusuh. Kenyataan tu memesong pembaca.
    Yg ada sebut Tuan Guru bagi duit poket dia untuk org yg meminta hendak pergi ke perhimpunan Bersih tu.
    Kalau org tu kata minta duit untuk pergi merusuh saya percaya Tuan Guru pun tak bagi.
    Jangan la tomah sebarangan ,perkara yang belum berlaku tiada siapa pun tahu.Ilmu belum ketahui kalian dan menjatuhkan hukuman. Masya Allah. Sendiri harus insaf dan jangan buruk sangka

    BalasPadam