Selasa, 3 April 2012

Anwar Fitnah Diri Dia Daa...


Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim meminta ahli-ahli Umno akar umbi supaya berhenti memfitnahnya kerana beliau tidak pernah mempunyai sebarang masalah dengan mereka.

Apa fitnah fitnah!  cuba saksikan dibawah ni...Anwar yang fitnah diri dia..!!!


LU FIKIR LA SENDIRI!!!

3 ulasan:

  1. Assalamualaikum,

    Jangan hanya dek imbuhan wang yang tak seberapa dan posisi jawatan yang sementara,anda sanggup menyebarkan berita yang belum pasti kebenarannya.Bayangkanlah bagaimana mungkin anda menyuapkan hasil dari sumber yang menjijikkan ini ke mulut ahli keluarga anda.Bersegeralah untuk bertaubat dan hadirkanlah diri ke majlis-majlis ilmu supaya diberikan panduan untuk anda melihat dengan mata hati yang mana satu kebenaran dan yang mana satu kebatilan.

    BalasPadam
  2. Carilah sebanyak mungkin ilmu Allah sebelum ajal datang mengundang.Sesungguhnya pada kesempatan masa dan nikmat kesihatan yang diberikan,gunakanlah ia sebaik mungkin untuk mempertingkatkan keimanan kita terhadap Allah.Imbuhan dan posisi jawatan yg kita kejar hanya bersifat sementara

    BalasPadam
  3. tanpa nama diatas: aku bukan ahli umno...tapi aku tak suka jumud ikut sesuka hati kepada pkr aljuburi.. apa kau buta ke? apa benda yg tak jelasnya?
    kau ingat ko hebat? cukup ilmu agama? dalam agama pun suruh kita siasat..dah jelas nyata memang dia. ko nak butakan lagi mata kau?

    BalasPadam