Isnin, 2 April 2012

Hamba DAPig Aspan & Ariff Hanya Akan Dapat Kerusi Maut..!

Berkata lah hamba DAPig ini bahawa kemasukan mereka kedalam DAPig bukan kerana merebut kerusi..tapi kerana borang DAPig takde tulisan bangsa! DAPig tak rasis! DAPig tak bawa semangat bangsa! DAPig berjuang untuk semua!!!

Kenyataan tolol Aspan - "Kami menyertai DAP kerana kami merasakan parti ini mengamalkan perjuangan dasar "kesatuan nasional" yang tidak mengamalkan politik perkauman dan agama, malah dalam borang penyertaan sendiri tidak disediakan ruang untuk bangsa.

"Kami bukan menyertai DAP atas dasar kerusi, bukan untuk bertanding merebut kerusi Melayu dalam DAP. Itu semua spekulasi Umno yang sejak dulu mengamalkan politik fitnah. Umno adalah kilang fitnah terbesar," tegas Asfan Alias ketika siri jelajah "Kenapa Saya Masuk DAP" anjuran Roketkini dan DAP Subang Jaya di sini.

UMNO parti keramat! mereka yang tidak jujur dan tidak ikhlas berjuang pasti akan tersungkur keluar dari parti yang memerdekan bangsa dan negara ini!!! UMNO tak perlu fitnah Aspan dan Ariff untuk terus memerintah MALAH Aspan dan Ariff lah yang sudah menjadi dajjal yang menjaja fitnah untuk kelangsungan politik murahan @ lacuran mereka!

2 ekor ni contoh terbaik bagi kewujudan kitol dan mandaliar yang pernah kita baca dan dengar dalam sejarah melayu lama...jadi kalau unsur ini wujud kembali ianya bukan sesuatu yang mustahil dan pelik! Biasa lah dalam kehebatan sejarah bangsa Melayu dan kemegahan pencapaiannya pasti akan ada benih buruk dan rosak..! Apa nak heran?

Lu Fikir La Sendiri!!!

4 ulasan:

  1. Kalau berok u dah tua,x guna simpan!anta je ke utan semula,kalau pelihara pun nak suruh panjat kelapa pun x boleh,dahx tau nak beza kelapa tua dengan kelapa muda,Orang Pahang kata semua di ranggah abis.

    BalasPadam
  2. Anta aspan balik gholit

    BalasPadam
  3. TU MELAYU SPESIS LUPE DIRI BROO..DIA RASE DIRI DIA LBEY KOMINIS DR RASHID MAIDIN, SAMSIAH FAKEH, ADBULLAH CD, MAT INDRA..KLU 2 EKOR TU IDOP ZAMAN TU SURE AKU TEMBAK 2 EKOR NIH DLU KEHKEHKEHKEH

    BalasPadam
  4. takpe..kita tunggu ade depa mati dulu..biar orang DAP kapankan..buat ape nak tolong kapan orang yang nyata bukan menyokong Islam?? Aku ingat mereka Islam hanya pada nama

    BalasPadam