Jumaat, 27 April 2012

Nik Aziz Sesat..!


Dunia akhir zaman..si alim dilihat jahil manakala si jahil dijadikan rujukan untuk mencari panduan hidup! itu sebab dalam islam ada disebut ulama suq atau ulama sesat..! ulama suq ni bukan sahaja mencari makan dengan keterampilan diri yang dilihat waraq tapi yang lebih bahaya ia mampu menyesatkan kuda belang @ pengikut taksub yang sudah PASti tertutup pintu hati...Nauzubillah

Pengerusi Jawatankuasa Kerja Himpunan Ulama Muda Malaysia (Ilmu), Fathul Bari Mat Jahaya berkata, wajib setiap umat Islam mengelakkan diri daripada terjebak dengan perhimpunan Bersih 3.0 kerana pengerusinya Datuk S. Ambiga seorang penyokong tegar LGBT, selain menyokong aktiviti memurtadkan umat Islam.

 Umat Islam ditegah bersekongkol dengan mana-mana pihak yang terbukti melakukan kezaliman dan maksiat seperti pengamal, pejuang termasuk penyokong aktiviti lesbian, gay, biseksual dan transgender (LGBT).

Mana datang pulak tiba tiba Nik Najis kata wajib pergi berhimpun beershit tu!!!

Akai ada kaa?

Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. Tanpa di pengaruhi oleh mana-mana pihak saya pun berpendapat Nik Aziz sudah tersesat dan menyesatkan.Apatah lagi apabila mendengar pandangan beberapa orang yg mempunyai ilmu ugama yg tinggi.

    BalasPadam