Ahad, 15 April 2012

Mahasewel Ni Sembah Apa?



Bila otak takde beginilah.. sedungu dungu rafizi lembu ada otak! itu sebab ada jual kat kedai makan otak lembu! tapi kalau dah takde otak...beginilah jadinya..lebih teruk dari rafizi lembu! lebih teruk dari binatang! 

Yang berbaris konon sembahyang tu ada wudhuk ke? betul ke arah kiblatnya? bersih ke pakaian mereka? bersih ke tempat sujud mereka? sedangkan hanya seberang sungai tu ada masjid..apa yang dungu tak nak ke masjid! sembahyang kerana apa? kerana nak menunjuk nunjuk? 

Kalau macam tu niatnya maknanya mereka ni bukan sembahyang..tapi menyembah kepada mereka yang mereka tayang!!! 

Yang dua ekor berpeluk sakan sambil tersengih sengih tu kenapa pulak? kalau yang perempuan tu datang haid tak boleh sembahyang kenapa pulak lelaki bodoh yang berpeluk dengannya tu pun tak sembahyang? apakah lelaki kuning tu tau sembahyang mereka tu hanya wayang? 

Atau lelaki kuning tu lebih minat nak peluk budak perempuan murah sengih tu kerana lebih seronok dari sembahyang tayang @ wayang kelompok bodoh tu? minaq jinggo ada ulasannya di sini

Apapun nampak kat gambar tu semuanya cacamarba! semuanya jahanam! semuanya tunggang terbalik! sebab tu Anwar suka..sebab tunggang terbalik!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

9 ulasan:

  1. anak perempuan siapala sengih2 seronok kena peluk tu? hebatla, pergi studi di u, dpt bergaul bebas mcm tu. pakai tudung tp...

    BalasPadam
  2. ya da terbalik semuanya...apakan daya maha sewel semua tu..gara2 anuar aljuburi yg menghasut..munafik dsai..budak2 pula jadi mangsa..belajar entah kemana..tangung la sendiri wang saku korang kalau ptptn da takda kelak...masih pekak dan bisu kesemua pelajar tu

    BalasPadam
  3. Sembahyang menunjuk-nunjuk ni cara Nuar sodome.Depan orang dia sembahyang kalau tidak sembahyg entah kemana.Saya pernah ikuti acara ceramah Anwar yg melepasi masa sembahyang.Dia turun rumah sebelum Ansar,sampai ketempat ceramah dia berceramah hingga Maghrib,kemudian meneruskan perjalannya dan sampai ke tempat ceramah yg berikutnya waktu Isya',Ansar melepas,maghrib dan Isya entahlah dia buat ke tidak bila balik kerumah,tapi mana boleh jama' Mahghrib dan Isya' bila dah sampai di rumah.Sepanjang saya mengikuti perjalanan beliau, memang beliau meringankan sembahyang.Hanya bila dia di beri kan sejadah sebaik semapai di satu-satu tempat baru dia akan menjadikansembahygan agenda pertamanya.

    BalasPadam
  4. tak silap perempuan yang tersengeh2 tu isteri mat syiah yang pakai baju kuning tu. baru kawin. minah tu tak tahu lah syiah dia tahap mana...

    BalasPadam
  5. Hidup penuh dengan pura2 samalah seperti gurunya sipenjubur tu...

    BalasPadam
  6. ibu bapa dia tahu ke mereka ini berdemo
    mesti ibu bapa mereka pun dari parti pembangkang yang jiwa mereka penuh dengan sifat kebencian kepada kerajaan BN. Maka inilah hasil benih-benih pewaris yang akan meneruskan kebencian itu kepada kerajaan BN.
    Semoga Allah akan memberi mereka hidayat
    yang mereka menjadi pengkianat kepada kerajaan
    yang didokong oleh orang Melayu.

    BalasPadam
  7. adam adli berideologi komunis. sentiasa rapat dgn dia anda akan tahu apa sebenarnya yang diperjuangkan.

    BalasPadam
  8. selamba ja tubuh kena peluk.. kalau lah bapak dia tgk anak dia ken peluk org lain.. yg bukan mahram dia.. balik memang kena pelempang... bodoh punya pompn... bagi org bukan suami dia. peluk... dia nampak sangat jahil..

    BalasPadam
  9. Assalammualaikum..sudah2lah menuduh org lain..mana tau tu gmbr edit? Dan mana tau jgak lelaki tu suami perempuan tu..kita di akhir zaman saudara2ku..perbaikilah hati kita dn mantapkanlah iman kita..saudara semua istifarlah..pringata ini utk dri saya jua.
    Jgan biarkan fitnah bertebaran sperti burung2 yg banyaknya itu..

    BalasPadam