Sabtu, 28 April 2012

Jelak & Muak...Rakyat Mahu Tindakan Tegas..!


Kadir haram jadah! Jenis manusia macam Kadir ni banyak! lupas jasa dan pengorbanan parti dan negara kepada dia dan keluarganya! apa yang dia perasan ialah setitis usaha yang telah dia buat tapi minta dikenang sebagai jasa sebutir! Kalau memang berjasa..sejarah akan menilainya la Kadir bodoh! ahh Kadir tak penting!!! letak dia kat tepi!

Yang lebih kelakar ialah usaha mengelak Babiga! usaha untuk menafikan kesalahan yang pasti dan perlu dipertanggungkan keatas bahu dan pundak si pundek paria ni..! Paria ni tak payah nak membodohkan rakyat terbanyak walau dia berjaya membodohkan perusuh jalanan nya hari ini! Tindakan tegas perlu dilakukan terhadap paria babiga nih! Babiga@Ambiga perlu ditangkap atas urusan pencegahan bagi mengelak sebarang keganasan berulang! TANGKAP AMBIGA!!!

Yang lagi satu ialah murSHITdol hamPAS Nik Najis juga perlu dibawa ke balai polis bagi diambil keterangan...jangan kasi tua kutuk tu tidur berdengkur senang diri di rumah! dia perlu bertanggungjawab sama dalam mengapi kan semangat jahat perusuh hingga mencederakan pihak Polis yang menjaga keamanan negara! Tua kutuk ni siap bagi penghargaan lagi kepada perusuh- 

Tuan Guru juga turut mengucapkan tahniah kepada rakyat Malaysia pelbagai bangsa di negara ini turut berhimpun untuk menjayakan Bersih 3.0.

Tahniah kepala atok dia..! negara boleh jadi kucar kacir! KL jadi tempat yang tak selamat! Dataran Merdeka jadi medan perang! itu tua kutuk tak sedar diri ni kata Tahniah! Ambil dia cepat...tanya dia pelbagai soalan..soal siasat dia! 

Yang lebih 300 orang tu pihak Polis nak buat apa? sekadar ambil maklumat peribadi ajer ke? segerakan dakwaan keatas mereka! peguam mereka juga mesti diambil tindakan kerana menggalakkan mereka merusuh!

Rakyat terbanyak yang merupakan majoriti penduduk negara ini dah muak! dah jelak! rakyat mahukan tindakan tegas pihak berwajib! Mereka jadi binatang liar kerana kejadian sebelum ini membenarkan mereka bertindak begitu! Selepas ini mereka akan lebih bermaharajalela jika tiada sebarang tindakan diambil..!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

9 ulasan:

  1. MUKA SADIN TAK BERSUKUR

    BalasPadam
  2. Bangsa muka mamak haram jadah

    BalasPadam
  3. KADIR NI MEMANG KETURUNAN ANAK HARAM. PUKIMAK DIA MEMANG BABI. DARAH DIA SEPERTI MANA DARAH PENGKHIANAT-PENGKHIANAT LAIN SEKARANG SUDAH HALAL UNTUK DIKORBANKAN. ANTARA DALAM SENARAI ANWAR ALJUBURI ANAK BERANAK, LIM KIT SIANG BANGSAT ANAK BERANAK, LELAKI DAYUS MELAYU TERAKHIR AZMIN JUAL BINI (SANGGUP BIAR BINI KENA TUTUH DENGAN ORANG LAIN, PELACUR AGAMA NIK 'NAJIS' AZIZ, RAJA BURIT @ MAT SABURIT, AMBIGA CALON OTOMATIK NERAKA JAHANAM DAN BEBERAPA NAMA LAGI YANG LAYAK DIBUANG KE LAUT TANPA BATU NESAN. HUKUMNYA HARAM DAN NAJIS MUGHALLAZZAH JIKA BERSENTUH KULIT DENGAN PUAK2 NI. KALAU TERSENTUH JUGAK MAKA WAJIB SAMAK..DENGAN TANAH SEKALI DAN TUJUH KALI AIR MUSTAKMAL..FIKIRKANLAH

    BalasPadam
  4. kadang aku pelik jugak. negara ni saperti tak de undang undang. perhimpunan haram dah saperti halal pulak. agaknya patut jugak polis kena bedal kerana yang haram dah jadi halal buat apa nak sebok. inilah agaknya yang dilaungkan rakyat didahulukan; maknanya kalau yang haram mereka katakan halal, maka halal lah. patutnya kalau dah haram tu kena tegaslah. islam tu tegas, buat yang disuruh, tiggal yang ditegah. kalau buat yang ditegah jawabnya nerakalah; tapi kalau buat yang disuruh syurga jawabnya. oleh itu, kalau mereka mereka tu buat yang ditegah, kenapa dibiarkan dan dipandang saja? pasal tu lah ada bersih 1, 2, 3 dan beberapa lagi akan datang.

    BalasPadam
  5. Petualang agama, bangsa dan negara....

    BalasPadam
  6. Seperti itulah yang akan terus berlaku sekiranya penguatkuasaan lemah ..... entahlah apa nak jadi oh Tanah Melayu oi.....kita menyediakan zaman susah utk generasi akan datang.

    BalasPadam
  7. Nik ajis bukan ulamak dia ulak dalam semak. Dia rasa dia tuhan semua fatwa dia betul. Undi pas syurga undi BN neraka.Orang pas main judi,main bini orang fatwa dia masuk syurga. Makrifat Firaun apa ke orang tua ni.

    BalasPadam
  8. Kadir tu kaum kerabat ambiga ke? ada iras iras mcm Ambigababi

    BalasPadam
  9. aku ingatkan ambiga... rupanya kadiaq...

    BalasPadam