Isnin, 30 April 2012

Unit Anal PAS Memang Suka Celah Lolos..

Bukan rempuh! bukan tempur! cuma lolos diri jer..!




Ketua Dewan Pemuda PAS, Nasruddin Hasan Tantawi menyifatkan "Unit amal bukan skuad penggempur. Saya kecewa dengan laporan media yang memperlihatkan Unit Amal PAS seperti perusuh dengan menayangkan gambar mereka merempuh benteng yang dibuat anggota polis.

"Mereka bukan merempuh, mereka hanya cuba meloloskan diri, supaya penyokong perhimpunan tidak bertembung dengan anggota polis," tegasnya pada sidang media di Ibu Pejabat Agung PAS di sini, Isnin.

Apa kata Nik Najis...

 Lu Fikir La Sendiri!!!

7 ulasan:

  1. Aku tengok muka Nicky Ajis ni rasa nak ludah je bro....

    BalasPadam
  2. Aku tak tergamak nak meluahkan segala jenis kata nama yang terdapat didalam kosa kata aku kerana aku takut pada Allah, tetapi Allah mengetahui betapa perit dan sakitnya hati ini apabila manusia yang mengangkat diri sebagai ulamak berperangai sebegini. Aku bermohon pada Allah jangan lah hantar pada kami umat Islam di Malaysia ni manusia yang berperangai dan berfikir seperti ni lagi. Cukup lah seorang sahaja, begitu juga dengan manusia bernama nuar beraim

    BalasPadam
  3. Tahniah kepada keling betina ambiga kerana menunjukkan kepada Rakyat malaysia siapa sebenarnya ketua segala khinzir dan anjing jalanan yang boleh mengikut telunjuk dan arahan nya...

    Woii...si Taliban bersemuntal tinggi..kalau ko nak tau Unit amal ko tu sekarang ni merupakan bangkai bernyawa je..boleh diarah menjadi kuli batak..untuk menjaga mahasiswa melakukan maksiat didataran merdeka ..dan mereka ini lah juga merupakan khinzir dan anjing jalanan berbaju merah jelmaan syaitan yang cuma mengikut sahaja arahan daripada situa berjanggut sejemput..umpama musang berjanggut..

    BalasPadam
  4. TAKDE BEZA PUN BROO..KLU DAH LEMBU TU TETAP LEMBU GAK..LEMBU KAN KUAT MENYONDOL!..MCM ANUWAR PANDIKUTTI GAK KEHKEHKEHKEH

    BalasPadam
  5. Nik Aziz manusia paling sial pernah hidup di dunia. Demi kuasa politik sanggup membiarkan Melayu di hina Islam di pijak

    BalasPadam
  6. From now on aku akan panggil tua kutuk tu PORK NICK NAJIS!!! Dalam BM bermaksud NICK SI NAJIS BABI!!!!!!!!!!!!

    BalasPadam
  7. Unit Amal PAS = Terrorist
    a.k.a PAs uNit of Terrorist Activities = PANTAT

    BalasPadam