Jumaat, 27 April 2012

Kena Suap Dengan Duit BR1M Pun Nik Aziz Berlagak..!


Laa...ini ajer yang Nik Najis boleh buat? rembat duit rakyat..! bukan nya memberi duit dan faedah kepada rakyat tapi yang dia reti cekau, rembat dan cekik duit rakyat!

Mursyidul Am, Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat (gambar) berkata, keadaan sebaliknya berlaku apabila habuan BR1M sebanyak RM500 yang diharap BN dapat memancing undi dijadikan modal untuk program PAS.

“Pada mulanya BR1M bertujuan memancing undi dengan harapan rakyat terus menyokong BN, namun lain pula jadinya di Bukit Tuku.

"Tak sangka pula ada penerima berpakat sesama mereka membeli lembu sempena majlis kesyukuran menyertai PAS,” ujarnya pada perasmian penutup Ijtima’ Almala’ di Kota Darulnaim baru-baru ini.

Hampir 800 peserta menghadiri program berkenaan. Turut hadir anggota Exco kerajaan negeri, Datuk Abdul Fattah Mahmood, Adun Perupok, Datuk Omar Mohamed dan Pegawai Fatwa Jabatan Mufti Kelantan, Ustaz Saibon Ismail.- Harakahdaily

Belanja makan untuk 800 orang pun rakyat kena belanja..! Nik Najis dan pemimpin hamPAS turun cuma reti sudu jer diaorang punya lauk! Rakyat dimomok dengan pelbagai fatamorgana hingga ke syurga!

Jenis tak malu macam ni laa..kesian kat anak bini rakyat yang terkulat kulat biji mata tengok duit disedut atas nama parti sesat hamPAS! Nik Najis pulak bukan main suka seolah olah menang dan berjaya merembat duit ikhsan PM/Kerajaan BN untuk kegunaan rakyat! 

PAS dah la tak memberi..malah ambil pulak duit rakyat! astagfirullahalazim..

Inilah masaalahnya bila semua benda nak dipolitikkan! sampai duit kocek pengampu dan pengikut sendiri pun dia nak sakau...duit balak dah habis ke?

Lu Fikir La Sendiri!!! 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catat Ulasan