Khamis, 5 April 2012

Najib Tak Goyah! Anwar Semakin Goyang..

KUALA LUMPUR: Datuk Seri Najib Razak berkata, beliau tidak pernah goyah dalam komitmennya untuk membawa perubahan merentasi semua bidang sejak menerajui negara tiga tahun lalu, bersama kemakmuran, keselamatan dan demokrasi berkekalan bagi seluruh rakyat tanpa mengira kaum mahu pun agama.

Perdana Menteri berkata, beliau bekerja untuk mentransformasi ekonomi negara supaya mampu menghadapi cabaran abad ke-21, dengan meningkatkan daya saing, mempertingkat pendapatan serta mengurangkan kadar pengangguran.
Malah, beliau memansuhkan perundangan era kolonial yang menindas dan menggantikannya dengan undang-undang moden serta progresif yang melindungi hak serta kehidupan seluruh rakyat.

“Saya juga mendengar gesaan untuk lebih ketelusan dalam pilihan raya, mewujudkan suruhanjaya dwipartisan bagi meneliti proses pengundian dan memperkenal langkah seperti penggunaan dakwat kekal untuk mengurangkan kemungkinan berlaku penipuan dalam pemilihan.

PM steady sebab deliver apa yang dijanji! PM teguh kerana rakyat merasa dan dapat menumpang teduh!

Yang goyan Anwar! Yang goyang berayun ni pembangkang! Itu sebab sebok nak mengatur kuda belang turun ke jalan raya!

Merosak pemikiran kuda belang mengenai SPR agar kekalahan yang bakal mereka terima dalam PRU yang akan datang sudah mempunyai jawapan!

Sedangkan hakikatnya rakyat sudah tidak sabar untuk menghumban Anwar dan Puak pembangkang ke longkang!!!

Lu Fikir La Sendiri!



Published with Blogger-droid v1.7.4

1 ulasan: