Selasa, 24 April 2012

Dah Menjadi Jadi Gila Nik Najis Ni..!


Nik Najis dah semakin Gila Babi..! Bila dia kata..


Mursyidul Am Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat berkata hadir ke perhimpunan BERSIH pada 28 April ini wajib kerana ia diadakan untuk menentang ketidakadilan proses pilihan raya yang tidak selari dengan Islam.

"Mana-mana pihak yang melakukan perkara tidak berlandaskan Islam wajib kita tentang," ujarnya kepada akhbar rasmi PAS Harakah di pejabatnya di Kota Baharu hari ini.


Kenyataan sonsang ni hanya menjadi siri ulangan Nik Najis dalam mengeluarkan hukum! dulu tua kutuk ni kata Tuhan mencarut! boleh berkawan dengan syaitan! undi pas masuk syurga! jadi bila hari ni murSHITdol hamPAS ni kata joint bersih WAJIB...apa yang kita pelik?


Soalnya yang kita kena tentukan dalam menjawab isu ini ialah...apakah Nik Najis dan PAS terutamanya mengakui bahawa kemenangan selama lebih 22 tahun di Kelantan tidak sah? Kemenangan mereka merupakan kemenangan yang tidak halal, kemenangan menipu yang tidak mengikut lunas lunas Islam? 

Kalau Nik Najis merasakan begitu kenapa tidak dia yang dikatakan ularmak@ular dalam semak tidak menyerahkan semula kemenangan dusta tersebut kepada rakyat? Kenapa Nik Najis mendiamkan diri? Kan Nik Najis dan PAS Kelantan menang melalui sistem pilihanraya yang sama yang digunapakai di seluruh negara sejak dulu lagi? Sistem yang sama juga diamalkan di Kelantan..jadi kenapa bisu? bila menang jadi setan bisu?

Lebih malang lagi Nik Najis terus merelakan dirinya menjadi keldai, kuda, lembu dan babi tunggangan Ambiga dalam usaha mahu menjatuhkan kuasa Melayu yang mendokongi Islam di tanah bertuah selama ini.. 

Walaupun Nik Najis bodoh dan rela terus dibodohkan, rakyat terutama orang Melayu dan Umat Islam tidak akan sesekali pernah lupa siapa Ambiga dipandangan mata kita semua...Tindakan Nik Najis ini sebenarnya menyokong usaha jahat yang dibawa oleh Ambiga dalam IFC dan peranannya didalam Majlis Peguam selama ini...

Siapa Ambiga...?

TUNTUTAN AMBIGA MELALUI IFC

1. Seseorang anak yang dilahirkan oleh ibu bapa Islam tidak seharusnya secara terus menjadi orang Islam.

2. Orang bukan Islam yang telah memeluk Islam hendaklah diberikan kebebasan untuk kembali ke agama asal mereka (murtad) dan tidak boleh... dikenakan tindakan undang-undang.

3. Sebarang kes pertukaran agama orang Islam kepada bukan Islam tidak sepatutnya dikendalikan oleh Mahkamah Syariah tetapi dikendalikan oleh Mahkamah Sivil.

4. Tidak perlu dicatatkan di dalam kad pengenalan seseorang Muslim bahawa ia beragama Islam.

5. Orang bukan Islam tidak perlu dikehendaki menganut Islam sekiranya ingin berkahwin dengan Orang Islam,Orang Islam hendaklah dibenarkan keluar daripada Islam (murtad) sekiranya ingin berkahwin dengan orang bukan Islam tanpa boleh dikenakan tindakan undang-undang.

6. Seseorang atau pasangan suami isteri yang menukar agamanya dengan memeluk Islam tidak patut diberikan hak penjagaan anak.

7. Orang yang bukan Islam yang mempunyai hubungan kekeluargaan dengan seorang yang memeluk Islam hendaklah diberikan hak menuntut harta pusakanya selepas kematiannya.

8. Kerajaan hendaklah menyediakan dana yang mencukupi untuk membina dan menyelenggara rumah-rumah ibadat orang bukan Islam sebagaimana kerajaan menyediakan dana yang serupa untuk masjid.

9. Orang bukan Islam hendaklah dibenarkan dan tidak boleh dihalang daripada menggunakan perkataan-perkataan suci Islam dalam percakapan dan sebagainya.

10. Bibel dalam Bahasa Malaysia dan Bahasa Indonesia sepatutnya dibenarkan untuk diedarkan kepada umum secara terbuka.

11. Pelajaran agama bukan Islam untuk penganut agama itu hendaklah diajar di semua sekolah.

12. Program-program berunsur Islam dalam bahasa ibunda sesuatu kaum hendaklah ditiadakan. Program dakwah agama lain selain Islam pula hendaklah dibenarkan untuk disiarkan dalam bahasa ibunda masing-masing.

13. Orang Islam yang membayar zakat tidak sepatutnya dikecualikan daripada membayar cukai pendapatan dan wang Hasil zakat sepatutnya digunakan juga untuk keperluan orang-orang bukan Islam.

14. Sepatutnya Islam tidak disebut sebagai pilihan pertama masyarakat Malaysia seperti dalam soal pakaian menutup aurat kepada pelajar sekolah.

Inilah perjuangan Ambiga yang sedang mendapat sokongan daripada orang Islam PAS dan PKR di dalam Negara kita hari ini. Jika inilah yang dikatakan Nik Najis sebagai wajib disokong...???



Lu Fikir La Sendiri!!!

8 ulasan:

  1. WALLY SLIPAU DAH GELABAH KAT KELANTAN BROO. INI LER MASENYA DIA SUH LEMBU2 DIA BUAT KACO KAT DATARAN. NAK MINTAK PANJANGKAN NYAWEEE KEHKEHKEHKEH

    BalasPadam
  2. Betul le Pok Nik sewel ni cakap. Dia hanya NAK SAHKAN saja;

    Di Kelantan PAS menang berkali-kali kerana pengundi hantu,

    Di Selangor, Kedah dan Pulau Pinang pun PR menang kerana pengundi hantu.

    Pok Nik dan pemimpin PR yg lain tahu ada pengundi hantu sebab mereka ni semuanya HANTU2 POLITIK, jadi mereka boleh nampak hantu2 yg datang mengundi.

    BalasPadam
  3. Mungkinkah Pok Nik ni merupakan salah satu diantara dajjal kecil yg lahir sebelum Dajjal sebenar turun?.

    BalasPadam
  4. kutuk la jgn xkutuk,nanti di akhirat kita akan ketahui jua kebenaran,siapa bena dan siapa salah

    BalasPadam
  5. Didunia pun dah nampak siapa benar dan siapa salah. Diakhirat tak payah cerita, itu kerja Tuhan. Carilah cerita hadis tentang orang yg mengaku dialah yg terbaik disisi Tuhan dari orang lain, dan fahami apa kesudahannya.

    Berdemo BERSHIT tu wajib apa? Rukun Islam yg keberapa buat penganut PAS? Ingat orang lain tak boleh baca mengapa 'fatwa' bodoh tu keluar dan tegur atau kutuk apa yg si tua sewel tu kata? Main ia kan saja, macam penyokong2 PAS yg bodoh2 alang semua tu?

    Modal orang bangang bila otak dah beku utk berfikir, cerita dosa pahala dan hukum Tuhan. Habis si tua sewel tu tak salah ke bercakap macam Ayah Pin, ikut sedap mulut dia saja jatuh hukum. Dia pakai Tuhan mana? Tuhan org kristian, keling, cina?

    BalasPadam
  6. HASAN ALI TELAH SEDARKAN ORANG ISLAM.

    Kalau 10% dari pembangkang islam telah sedar,berapa banyak tu?

    BalasPadam
  7. BarangSiapa tolak BERSIH...samalh dgn tolak Islam

    Hmpunan BERSIH adlah utk tgakan KEBENARAN. Islm adlah BENAR. Islam prjuangkan yg benar.

    Prjuangn BERSIH mmbwa kebenaran. Setiap yg benar adalh prjuangn Islam...
    Brangsiapa yg menolak BERSIH adlah menolak ajran Rasululah. Menolak Rasulullah adalah menolak Islam.

    Brangsiapa yg menenentang Himpunan bersih adalah sama dgn menentang Allah.

    YAB Tuan Guru selalu ingatkn kita semua jangan menolak Allah. Biar Umeno saja yg tolak Rasul..menentang Allah..tetpi Tuan Guru akan pertahankn Rasul...akn pertahn Allah.

    dari al Baihaqi daripada Ibnu Abbas rahuma (hadith marfu') di mana Rasulullah saw bersabda mafhumnya " Barangsiapa yg berpegang kepada sunnahku di waktu ummatku sedang rosak maka untuknya ganjaran seratus mati syahid" Juga dari riwayat at Tabrani daripada Abu Hurairah ra meriwayatkan Rasulullah saw bersabda "Maka untuknya ganjaran seratus mati syahid"

    YAB Tuan Guru tlh pesan banyok kali...jgn mati sia2 kerana sokong Umeno UPCO..lbih baik mati syahid kerana ganjran pahala yg banyak.

    Kalw kita pergi himpuan bersih kerana Allah..dpt pahala...klaw kita kena tangkap..dpt lagi pahala di niaya oleh polis...klaw kita mati akn ditmpatkn di syorga yg khos utk org yg mati syahid.

    YAB Tuan Guru sudah sebuk bnyak kali...UMeno-UPCO tdak boleh bawa kita ke syorga...hanyak bawak setakat lubang kubur saja..

    Sumber: http://terunapondoktimur.blogspot.com/2011/07/barangsiapa-tolak-bersihsamalh-dgn.html

    BalasPadam
  8. Ko orang dah ambil tiket ke syurga ke belum???
    Tukang karut dah mula mencarut dah....
    Heran...heran...heran...

    BalasPadam