Sabtu, 14 April 2012

Jadilah Manusia Yang Boleh Menerima Nasihat..!


Dengar lah nasihat...nasihat dari orang yang terbukti menjaga kita semua selama ini..! nasihat dari pemimpin yang meletakkan kita dan negara berdiri sama tinggi, duduk sama rendah dan berlari sama sampai dengan bangsa bangsa yang lain di dunia ini..!!!


Bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad menasihatkan rakyat agar bijak memilih parti yang diyakini mampu membentuk kerajaan yang kuat.
 
Menurut beliau, ini kerana sebagai negara membangun, Malaysia memerlukan kerajaan yang mempunyai keupayaan dalam menjamin kestabilan negara.

"Sudah pasti pakatan (pembangkang) tidak mampu berbuat demikian. Rakyat perlu sedar akan perkara ini dan memilih kerajaan dengan bijak. Mereka tidak seharusnya membenarkan sentimen perkauman mengaburi pemikiran waras.

"Sudah sekian lama Malaysia menikmati keamanan dan pembangunan di bawah pentadbiran Barisan Nasional (BN). Secara jujurnya tidak ada sesiapa di negara ini boleh berkata bahawa mereka tidak pernah mendapat faedah daripada pentadbiran BN,"

Anwar, Nik Aziz, Hadi, Karpal dan Kit Siang ada nasihat macam ni ker?

Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. Aku Sayang Tun Mahathir14 April 2012 pada 2:06 PTG

    Ayahanda Tun M....

    Terima kasih dari kami semua rakyat MALAYSIA tercinta. Kepimpinan Tuan amat besar nilainya kepada kami.

    Semoga Tun M dan Tun SH sentiasa beroleh kebahagiaan, Kesihatan dan Kesejahteraan sepanjang hayat....

    BalasPadam
  2. PR bagi nasihat di Pralimenpun Bn tak nak dgr,tetap meluluskan belanjawan yuran tahunan apco 77juta,permata bukan kementerian 100 juta,111 juta,kerja2 ubah suai dan perkakas kediaman PM 68 juta dll

    BalasPadam