Ahad, 22 April 2012

Puak Pembangkang Kena Tipu Hidup Hidup Dengan Malaysiakini..!


Bagai dah takde isu! dah muflis modal! maka puak pembangkang yang masih tergaru garu kepala dan badan yang sedia gatal mencari 'point' untuk melangsungkan fitnah politik mereka nampaknya seakan terjumpa lampu aladdin apabila membaca komen sampah yang dihidangkan oleh malaysiakini.

Puak bloggers pembangkang pasti bahawa isu ini cukup 'gah' untuk dihidangkan kepada kuda belang mereka bagi mempastikan tuhan politik mereka terus menyalurkan imbuhan bulanan yang mereka suapkan kepada anak bini selama ini.

Malaysiakini dalam laporan sampahnya berkata bahawa PM..

Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak enggan mengulas apabila ditanya mengenai kes di mahkamah Perancis berhubung dakwaan bayaran kepada pegawai tinggi Malaysia berhubung pembelian kapal selam Scorpene.

"Saya tak mahu komen... Saya tak perlu komen, terima kasih," katanya ketika ditanya hari ini dalam sidang media di Universiti Sains Malaysia di Pulau Pinang hari ini.

Sidang media ringkas itu, tidak sampai selama sepuluh minit, juga segera ditamatkan.


Betul lah kalau PM taknak komen soalan yang tiada kaitan dengan diri dan negara! 
Apa masaalahnya? apa hal pulak PM terpaksa nak menjawab isu murah dan lapok dari puak haramjadah suram@suaram yang memang sengaja nak memalukan pentadbiran Melayu dan Islam negara ini! Puak anti Islam dan Melayu ni memang jelas menggejala didalam pertubuhan kurang ajar ini sejak ianya ditubuhkan lagi..!


Jadi kalau PM tak mahu ulas isu bodoh apa masaalahnya? yang jadi bodoh ialah wartawan malaysiakini yang gagal mendapatkan ulasan! tak cukup dengan itu ditambah pulak konon PM serta merta menamatkan PC hanya kerana mengelak soalan bodoh tadi! Sahaja nak sensasikan supaya isu tak menjawab itu ada nilai berita! maka dibuat seoalah olah Dato Najib nampak hantu maka melarikan diri!


Kalau PM nampak hantu pun kerana PM jijik dan menyampah dengan kacang kacang hantu seperti wartawan malaysiakini yang jelas tidak langsung mahu bertanya dan menyalurkan berita yang memberikan manfaat kepada pembangunan dan perpaduan negara!


Itu yang disedut dan dikunyah dengan penuh lahap oleh bloggers pembangkang untuk mempastikan bayaran mereka terus di account kan oleh tuhan politik mereka...itu jer..!!!


Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. Macam mn Najib gelabah samala jgk dgn penulis blog ni yg sgt menunjukkan kegelabahan dlm penulisanya...haha..mcm xsempat je Najib nak PRU13, sbb kena g france jawab isu rasuah..actually bnda2 rasuah dlm umno mmg biase cuma penyokongnye je yg buta or buat2 buta sbb dorg pon dpt duit jgk...sian korg,menyokong bagai nak rak tp dapat xsberapa jika dibandingkan pemimpin2 umno yg kat atas tu..xpela truskan menyokong kumpul sikit2 duit rasuah lama2 byk jgk..ckit2 lama2 jd bukit..xgitu penulis yg gelabah ;)

    BalasPadam
  2. Tukar jer nama SUARAM tu kpd KURAP(Kuncu Rakyat PR). Aku rakyat Malaysia, tak pernak lak aku lantik SUARAM @ suara rakyat malaysia bercakap bagi pihak aku.

    BalasPadam