Ahad, 22 April 2012

Tiba Giliran Nasa Tampar Mat Sabu..


Dah lama pengikut PAS menikus dengan kebebalan Nik Aziz dan Hadi Awang dalam menyokong isu LGBT! hari ini Ustaz Nasa yang pernah diterajang oleh Mad Sapu dari kerusi Timbalan Presiden telah menyatakan pendirian sebenar puak PAS yang menolak perlakuan sex sonsang yang ditaja oleh Anwar Ibrahim itu.

Tiba tiba seorang kawan pengikut PAS yang selama ini tawar jer dalam bersosial di warung telah belanja makan satu warung dek kerana gembira dengan langkah yang diambil oleh Ahli Parlimen Bachok tersebut.

Dilaporkan Ustaz Nasa telah membentangkan kertas kerja...

Demi masa depan dan akidah generasi muda, isu lesbian, gay, biseksual dan transgender (LGBT) tidak boleh dipolitikkan sebaliknya semua pihak perlu berganding bahu untuk menanganinya,
kata Pengerusi Pusat Kajian Fiqh Kontemporari Nasharudin Mat Isa.

"Ini bukan sesuatu yang boleh dipolitikkan kerana ia melangkaui politik dan kita jangan hanya kejar pembangunan sehingga kita terikut dengan budaya negatif Barat," kata Nasharudin.

Bekas timbalan presiden PAS itu becakap kepada pemberita selepas membentangkan kertas kerja pada "Wacana Kemungkaran LGBT: LGBT Mengundang Bala Allah SWT" di Kuala Lumpur hari ini.

Ini semua langkah nak checkmate Nik Aziz dan Hadi bila berdepan dengan tuhan politiknya Anwar dan DAPig..! yang rilex cium bau mah kat rumah pastinya mad sabu..huhuhu

Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan