Jumaat, 20 April 2012

Nik Aziz Bakal Disumpit..!

Nik Aziz diberi 4 hari..kalau tak minta maaf?

Jaringan Orang Asal Se-Malaysia (JOAS) hari ini memberi tempoh empat hari kepada Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat supaya meminta maaf secara terbuka dan menarik balik kenyataannya yang menghina masyarakat Orang Asli yang berdemonstrasi di hadapan pintu masuk pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri (SUK) di Kota Baharu Ahad lepas.

Pengerusi JOAS Kelantan, Azmi Badol berkata jika tidak, pihaknya akan mengambil tindakan undang-undang ke atas Nik Aziz.

"Kami rasa terhina apabila mendapat tahu Nik Aziz menganggap kami bodoh dan tidak tahu bagaimana hendak menempah bas sendiri dan menanggung kos tempahan bas itu. Beliau juga mengatakan kami ini bukan orang Kelantan.

"Ini bukan masalah Orang Asli di negeri lain... ini masalah Orang Asli negeri Kelantan, ini adalah tentang nyawa kami," katanya kepada sidang media di sini, Jumaat.

Tua kutuk ni main cakap ikut sedap mulut..! masaalah tak juga dia selesaikan..yang dia reti spin isu..itu jew! kena sumpit kang baru tau!!!


Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. WALLY SLIPAU NI SAMA LE BODO PIANG MCM ABG DIA SI HADI BESI!..MOLOT XDE INSURAN KEHKEHKEH

    BalasPadam
  2. Jangan la kata N.ajis macam tu, dulu dia belajar atas pokok. Suku Jakun pun bukan dia kenal sangat... dia tak belajar ilmu alam dan geografi la, dia hanya belajar ilmu spin-o-logi jek.....

    BalasPadam