Isnin, 23 April 2012

Faekah Semakin Gatal..Minta Digarukan..!


Ingatkan buat buat bodoh..! rupanya bila bercakap...confirm bodoh..!

Kerajaan Pakatan Rakyat (PR) Selangor bakal mengadakan Pilihan Raya Umum ke-13 kali ini berasingan ekoran kelemahan sistem daftar pemilih Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR).

Jelas Setiausaha Politik menteri besar, Faekah Hussin, isu pilihan raya berasingan tidak akan timbul sekiranya SPR bersungguh-sungguh membersihkan senarai daftar pemilih yang meningkat mendadak.

“Walaupun telah banyak bukti yang dikemukakan namun SPR masih gagal bertindak sewajarnya sebaliknya memberikan alasan yang pelik dan tidak munasabah.

Dah menjadi jadi gatal agaknya! itu yang minta digaru.. nak adakan pilihanraya berasingan kerana kelemahan daftar pemilih? Kenapa Selangor jer yang kata lemah? Kenapa Nik Najis di Kelantan dan Ustaz Azizan di Kedah tak bising? Apa sebab dia orang dah tua dan tak segatal Faekah?

Anwar sendiri dah kena checkmate masa Akta SPR dibawa kedalam Dewan Rakyat minggu lalu apabila YB Sri Gading menyanggah dengan memberitahu bahawa lebihan 40 ribu nama yang ada didalam daftar tak boleh di'buang' oleh SPR kerana kuasa menentukan hilang hak mengundi terletak ditangan pihak Pendaftaran Negara!!! Faekah reti ke ni?

Kita nak tanya anak dara tua Khalid Gagap ni kalau dia nak adakan pilihanraya berasingan nanti...dia nak pakai daftar pemilih mana? kalau daftar pemilih sedia ada sama la maknanya dia masuk pilihanraya bersama sama dalam PRU akan datang..! tipu...belit apa lagi ni???

Jadi sekarang siapa yang beri alasan pelik dan tidak munasabah? tentunya ayat betina gatal ni yang pelik kecuali kita semua tahu bahawa alasan sebenar untuk menunda pilihanraya di Selangor kerana mahu memegang kuasa selama mungkin agar apa jua yang boleh dibolot, ditelan, dirampas, disedut dan banyak lagi di dan di lah sebelum kuasa hilang dalam pilihanraya akan datang..!

Rakyat Selangor dah tak sabar sabar nak humban betina ni dan bosnya Khalid G kedalam tong sampah! Rakyat Selangor celik dan tahu apa yang berlaku..rakyat Selangor tak bodoh..! mereka sebenarnya sedang memerhatikan secara dekat kebodohan Faekah, Khalid Gagap dan kuncu kuncunya di Selangor sekarang ni..!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. konon nak kata org bodoh....realitinya BN/UMNO lah yg bodoh! Apa taknya sejak 1998 guna formula 1-1=0 (1fitnah-1Anwar=0Anwar lenyap)nak "selesaikan" DSAI, tapi sampai sekarang tak dapat kerana jawapanya 1-1=1Anwar terusgah bersama PR kePutrajaya,1M berpecah belah ke2020!!

    BalasPadam
  2. dan jika BN/UMNO rasa pandai n berani...inilah masanya nak buktikan kpd 1M iaitu PRU13 dibuat tidak bersama2 1selangor . Kalau tidak 1M n 1selangor sebenarnya sedang memerhatikan secara dekat kebodohan n ketakutan Pengerusi BN/UMNO dan kuncu kuncunya di Selangor sekarang ni..!!!

    BalasPadam