Rabu, 25 April 2012

ANAK Haram Felda Stim Cat Pulak..!


Mula mula dulu stim microphone...sekarang ni dah tukar selera kepada cat merah pulak nampaknya! Diberitakan rumah ketua ANAK haramjadah Felda ni kena baling dengan cat merah! maka tentunya isu ini boleh manambah rencah bagi menagih simpati makcik makcik Felda...

"Malam tadi saya ada ceramah dan pulang ke rumah agak lewat.

"Dalam jam tiga pagi, saya baru terlelap, dan isteri saya belum tidur lagi.

"Dia terbau cat yang kuat dan terus kejutkan saya. Apabila kami tengok di luar rumah, bahagian beranda dan kaki lima dikotori cat merah (gambar) tapi kejadian itu berlaku sangat pantas," kata beliau kepada Harakahdaily pagi ini.



"Saya dah berada dalam PAS selama 30 tahun dan sudah hadapi macam-macam. InsyaAllah saya boleh hadapi semua ini dan memberi semangat kepada saya untuk terus perjuangkan hak rakyat," kata beliau yang juga Presiden Persatuan Anak Peneroka Felda Kebangsaan (Anak).

Mungkin bini dia sendiri yang tuang minyak tu mana dia tahu? dia tahu berceramah siang malam! nasib baik ceramah hamPAS ada tabung jihad@jahat jadi boleh lah tampung anak bini! bini kena tinggal sesorang! balik ceramah alasan penat terus tidur! mana isteri tak hangin satu badan!!! trick seorang isteri untuk menarik perhatian mana tahu? bodoh punya laki..!

Sudahnya cat pulak pemberi semangat..! kira macam stim cat ler mangkok ni!!! mungkin lepas ni dalam ceramah boleh menagih simpati dan seperti biasa menuduh UMNO, BN, KGB, CIA, FBI, Mossart dan memacam lagi lah dengki kat dia..! sikit sikit bodoh boleh la brother...jangan banyak sangat keluarkan bodoh tu...kalau kita orang nak buat? jangan kata rumah....dengan badan badan ko sekali kita orang cat merah kan...wakakakakaa

Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan