Khamis, 12 April 2012

Hadi Dipaksa Memuaskan Nafsu Mala..!


Sama ada Hadi dipaksa! Hadi terpaksa! itu bukan hal! yang menjadi hal disini ialah Hadi terus 'spin'! Hadi terus menjalankan kerja haramnya dengan menabur fatwa dan fitnah! Kali ini Hadi cuba memuaskan nafsu serakah Mala dengan membela kekalahan dan kegagalan PASMala di PRK Tenang kerana angkara jahat UMNO/BN! 

PAS sebenarnya boleh mencapai kemenangan dalam pilihan raya kecil Tenang, Johor sebelum ini jika Umno tidak main kotor.

Presiden PAS, Datuk Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang berkata, dalam pilihan raya itu, Umno telah bermain kotor dengan melepaskan air di empangan dan menyebabkan banjir berlaku dengan segera dan menghalang pengundi.

Abdul Hadi berkata demikian dalam wawancara khas dengan Harakahdaily baru-baru ini.

Itu memang kerja hamPAS! Kenapa pulak sekarang? kenapa tidak diungkit dan dibangkit sejurus PRK Tenang berakhir? Jawapannya ialah kerana Hadi terdesak! Hadi tersedak dek kerana ayam tambatannya akan dihumban ke Johor! Usaha Hadi ini bukan nak tolong Mala tapi lebih kepada nak meyakinkan kuda belang PAS di Johor terutama tuan punya badan si Pudin Pudu yang akan di 'kapan' kan di mana mana DUN dalam Johor!

Hakikatnya PAS sudah ditolak di Tenang! PAS jugak akan terus ditolak di Johor! Maknanya PAS akan terus ditolak oleh rakyat terutama orang Melayu!!!

Pudin Pudu akan ditolak terus ke sungai Seget..!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. OMG !!!! Rahsia dah terdedah...Hadi BERGURU dengan ANJING rupanya....
    Patut la dia ni jenis yang susah sangat nak terima nasihat...
    Kasihan sungguh pengikut-pengikut nya.

    BalasPadam