Rabu, 11 September 2013

RTM = Rehat, Tidur, Makan


Ini bukan masaalah teknikal..! Ini kerja sabotaj..! kerja puak pembangkang..! google la kemana mana lambang PDRM..takde pun yang mengungkapkan slogan biadap seperti diatas..! ianya kerja penyunting dan penerbit berita RTM pada siaran berita terbabit..!

Ulasan Ketua Pengarah Penyiaran ialah masalah teknikal..! teknikal tengkorak kau la..!!!

Tak boleh ambik tindakan?

Lu Fikir La Sendiri!!!

7 ulasan:

  1. pecat atau berhenti secara terhormat.........

    BalasPadam
  2. Dalam mana2 agensi kerajaan, anjing2 kurap PAS dan PKR mmg ramai berkeliaran begitu juga RTM mahupun SPR.......sepatutnyalah kakitangan itu dibuang 24 jam kerana bukan kesilapan teknikal dan boss dia juga yg cover patut diheret sekali.

    BalasPadam
  3. memalukan.kalau itu jawapan ketua pengarah,budak lulus pmr pun boleh beri jawapan.

    BalasPadam
  4. Bodohlah kalau pihak berwajib terutama Menteri tak mampu mengambil tindakan terhadap sabotaj ini. Ini betul2 sabotaj. Lambang tu memang sejak mula ada tag line begitu, tak kan tiba2 boleh berubah kalau bukan ada orang yang ubahnya.
    Panas bontotlah penerbit. Cari jangan tak cari. Kami majoriti penonton RTM mahu tindakan keras diambil terhadap orang yang kurang ajar ni.

    BalasPadam
  5. Itu sebabnya Pegawai kerajaan jangan terlalu di manjakan,mereka juga punca nama baik Umno terjejas hasil dari perbuatan tidak amanah mereka,penyalah gunaan kuasa,kelebapan melaksanakan kerja,rasuah dsb semua jari di tuding kepada Umno dan orang Melayu.Kita semua di salahkan,dihina dan di perlekehkan.Sedangkan sebenarnya mejoriti Pegawai kerajaan adalah penyokong Pas dan PKR,hanya mereka berpura-pura dan takut utk berterus terang utk menunjukan belang mereka.Paling nyata mereka yg berasal dari Kelantan,90 %adalah penyokong PAS,walau pun dijawatan yg tinggi.

    BalasPadam
  6. Tido ke???????????

    BalasPadam
  7. Sapa makan cili terasa pedas. Dah mmg Polis kat Malaysia ni Raja, apa2 pun polis je betul.
    KAHKAHKAH..

    BalasPadam