Jumaat, 6 September 2013

Tuah Katak Nampak Digigi...


Tuah badan la katakan...

Cuma apa yang perlu kita fikirkan ialah Indonesia sebagai sebuah negara jiran yang rapat dengan pelbagai isu lama dan semasa bukan lah tempat untuk dipertaruhkan seseorang bagi menghadam ganjaran politik.

Lebih lagi kalau tujuan perlantikannya hanya untuk terus menjadi hantu bayangan dalam mengurang, mengekang dan merosakkan hubungan taukey bontotnya dahulu dengan pihak dinegara tersebut. 

Tentunya itu bukan tujuan seorang duta dihantar ke sesebuah negara.

Baca lanjut di justread-disini.

Banyak lagi cara nak merosakkan imej seorang pelacur politik yang sememangnya dah pun hancur kredibilitinya sejak dulu lagi. Tapi tak perlu lah kita jugak merosakkan imej negara dengan menghantar duta yang tak layak dengan tugasnya.

Cuma...macam yang kita sebutkan diatas, itu apa yang kita fikirkan dan bukannya fikiran para pembesar negara yang terhormat lagi hebat diatas tu...

Lepas ni mungkin berdoyon doyon lagi para pengkhianat negara seperti penjenayah hindraf yang dilantik ke kabinet, tokey kotak dan ramai lagi yang bakal menerima habuan kerana berpolitik..! 

Pejuang UMNO yang tulen berjuang demi agama, bangsa dan negara seperti Cikgu Seman dan yang lain lain boleh terus menangis ajer la...
Lepas ni Husin Lempoyang mungkin boleh kata, niaga katak lebih untung dari niaga unta..!!! wow!!!

Lu Fikir La Sendiri!!!

Tiada ulasan:

Catat Komen